پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۹ ب.ظ

۳

برتربین-ادورادو آنیلی

 


 

 

  قرمز شهید دکتر(مهدی) ادواردو آنیلی فرزند میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانجات اتومبیل‌سازی فیات، فراری، لانچا، آلفارومئو، ‌کارخانجات هلی‌کوپترسازی، ‌بانک‌ها، ‌بیمه‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها و شرکت‌های بزرگ  پیمانکاری و نیز مالک باشگاه فوتبال «یوونتوس» در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک به دنیا آمد. او تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا و سپس در کالج آتلانتیک انگلستان گذراند. پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا با درجه دکترا فارغ التحصیل شد. ادواردو شرح مسلمان شدنش را چنین می گوید:

در نیویورک که بودم یک روز در کتابخانه قدم می زدم و کتابها را نگاه می کردم چشمم افتاد به قرآن . کنجکاو شدم که ببینم در قرآن چه چیزی آمده است.

ادورادو 3

 آنرابرداشتم وشروع کردم به ورق زدن و آیاتش ر ا به انگلیسی خواندم ، احساس کردم که این کلمات ،کلمات نورانی است ونمی تواند گفته بشر باشد. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم, آن را امانت گرفتم و بیشتر مطالعه کردم و احساس کردم که آن را می فهمم و قبول دارم.
اولین آشنایی وی با تشیع و انقلاب اسلامی ایران از طریق یکی از مصاحبه های دکتر محمد حسن قدیری ابیانه (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای ۵۸ تا ۶۱) از طریق تلویزیون ایتالیابوده است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می کند و پیوند دوستی بین آنها ایجاد می شود.
دکتر قدیری در مورد اولین ملاقاتش با ادواردو می گوید:
بعد از یک میزگرد مطبوعاتی که برگزار کردیم -به عنوان رایزن مطبوعاتی سفارت ایران-، یک روز یک‌شنبه در حالی که من در اقامت‌گاه سفارت بودم، دربان سفارت گفت که یک جوان ایتالیایی آمده و می‌خواهد شما را ببیند. من هم گفتم اگر می‌شود به او بگویید فردا برای ملاقات بیایند. ولی بعد از لحظاتی دربان سفارت دوباره زنگ زد که این جوان می‌گوید خدا هر در بسته‌ای را می‌گشاید. من هم گفتم در را باز کنند و خودم هم رفتم به استقبال‌اش. جوان قد بلند لاغری بود که با یک موتور گازی کهنه آمده بود و خودش را ادواردو آنیلی معرفی کرد. من بدون این‌که انتظار جواب مثبتی از او داشته باشم، از او پرسیدم که شما با خانوادهِ آنیلی معروف نسبتی دارید و او گفت که من پسرش هستم.
ادوادو چند بار به ایران سفر کرده و زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف گریده بود. در یکی از این سفرها در هفتم فروردین 1360در نماز جمعه به امامت جمعه آیت الله خامنه ای شرکت می کندکه این تصویرمربوط به این نمازجمعه است.درهمین سفر ادواردو با حضرت امام دیدار کرده و حضرت امام پیشانی ادواردو را می بوسد.

ادواردو 5

فلش 3فیلم مستند «ادواردو Edoardo» درباره نحوه شیعه شدن و مرگ مشکوک اوست که در سالگرد این حادثه (24آبان ماه) تقدیم کاربران می شود.

 

ادواردو 2

 برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

دانلود 2دانلود قسمت اول:با کیفیت 256kbps و با اندازه 59مگابایت - با کیفیت 100kbpsو با اندازه  25مگابایت - با کیفیت56kbps وبا اندازه 8مگابایت

دانلود 2دانلود قسمت دوم:با کیفیت 256kbps و با اندازه 49مگابایت - با کیفیت 100kbps  و با اندازه22مگابایت -با کیفیت56kbps وبا اندازه7مگابایت.

 

قرمزتلویزیون ایتالیا پس از پخش این مستند،در برنامه ای کوشید به پاسخ گوئی به آن بپردازد و اتهاماتی را نیز شامل شهید ادواردو نماید. بخش هائی از این مستند که شامل تصاویری از  شهید آنیلی می باشد تقدیم می شود.

دانلود 2دانلود یخشی ار برنامه تلویزیون ایتالیا:با کیفیت 256kbps و با اندازه3.6مگابایت - با کیفیت 100kbpsو با اندازه1.66مگابایت - با کیفیت56kbps وبا اندازه500کیلوبایت

 

+دانلود 2دانلود بخشی از صحبتهای قدیری ابیانه برای یادواره شهید آنیلی:با کیفیت 256kbps و با اندازه7.7مگابایت - با کیفیت 100kbpsو با اندازه3.5مگابایت - با کیفیت56kbps وبا اندازه1.6مگابایت

 

ادواردو 4

قرمز«هدیه مسیح» کتابی از مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که در آن به سیر زندگی ادواردو می پردازد.می توانید در این آدرس به این کتاب دسترسی داشته باشد.

 

+پرونده ویژه هفته نامه پنجره درباره ادوارد آنیلی

 

قرمزحاشیه:کنت (conte لقب اشرافی) لوکا گائتانی لاواتلی 52 ساله فرزند یکی از بزرگترین و معروفترین تولید کنندگان شراب در ایتالیا که به سلطان شراب معروف هستند می باشد.او از دوستان شهید مهدی ادواردو آنیلی بوده و به همراه او به ایران آمده و در همان سفر به اسلام و تشیع گرویده بود.جسد او نیز همچون ادواردو در پی حادثه ای بسیار شبیه و البته مشکوک در فروردین ماه 1386پیدا شد.برای بزرگتر دیدن تصویر او به همراه ادواردو بر روی تصویر زیر کلیلک کنید.(خبر پیدا شدن جسد او و نحوه شیعه شدن)

ادواردو و لوکا گائتانی  لاواتلی

.

۹۱/۰۵/۳۰

نظرات  (۳)

سلام.
عالی بود. این مورد را به دو نفر از دوستان هم پیشنهاد دادم .
برای بزرگداشت ادواردو میشه کاری کرد؟
پاسخ:
بله که می شود.
عالی......
واقعا ارزش دوست داشتنو داره!
مطمینم یه جای خوب تو بهشت در کنار اولیای خدا داره.

ممنون آقای قدیری
"ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون"

خیلی سخته که از این همه ثروت بگذری فقط به خاطر خدا
امیدوارم در قیامت شفاعتش شامل حال ما شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">