پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۱ ب.ظ

۰

 سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش در تهران خنثی کننده تبلیغات غربی‌هاست که ادعا دارند ایران در عرصه بین‌المللی به انزوا رفته است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی جنبش عدم تعهد، قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه بخشی از اسنادی که از لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام کشف‌شده مربوط به توطئه‌های آمریکا علیه جنبش‌عدم تعهد بود اظهار داشت: مجموعه‌ای از این اسناد به صورت کتاب به چاپ رسیده که می‌تواند آگاهی فراوانی در زمینه‌های مختلف به اقشار مردم و سیاسیون کشور بدهد.

وی با تاکید بر اینکه ورود این‌ اسناد و کتاب‌ها به آمریکا ممنوع است افزود: با مطالعه این کتاب می‌تواند تاکتیک‌ها و روش‌هایی را که آمریکا و هم پیمانانش برای تضعیف جنبش غیر‌متعهدها به کار می‌برند را مشاهده کرد، روش‌هایی که قطعا در رابطه با نشست این اجلاس در ایران نیز به کار گرفته خواهد شد و به ما کمک می‌کند تا با آن مقابله کنیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران به ریاست جمهوری اسلامی ایران خنثی کننده بسیاری از محورهای تبلیغاتی غربی‌هاست که ادعای به انزوا رفتن ایران را در عرصه جهانی دارند.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره به اهمیت نشست جنبش عدم‌تعهد در تهران‌ خاطر نشان کرد: آمریکا و متحدانش‌ سعی بر کم اهمیت جلوه‌دادن این نشست دارند.

وی افزود: اجلاس تهران در حالی برگزار می‌شود که جهان به سمت چند قطبی شدن پیش می‌رود و زمینه فعال شدن این جنبش در سطح جهانی وجود دارد.

۹۱/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">