لوکا فرزند مسلمان مالک یک کارخانه ی بزرگ شراب سازی در ایتالیا بود که به دست صهیونیسم به قتل رسید.

لوکا گائتانی لاواتلی زاده ۱۹۵۵- در گذشته ۲ آوریل ۲۰۰۷ در رم، فرزند مالک کارخانه بزرگ و قدیمی تولید مشروبات الکلی به نام مونتالچینو (Montalcino) در ایتالیا بود. این خانواده از خانواده های سرشناس و متمول ایتالیایی هستند.

این خانواده صاحب یکی از بزرگترین کارخانه های تولید مشروبات الکلی هستند. منبع دیگر ثروت این خانواده پورنوگرافی است. این مجموعه هم اکنون به دست جلاسیو گائتانو لاواتلی، برادر لوکا اداره می‌شود.

لوکا در خاورمیانه گزارش خبری می‌ساخت. وی از جنگ در کوزوو و در سال های دهه‌ ۸۰ میلادی از افغانستان که با نیروهای روس در جنگ بودند، خبر گرفت. لوکا در افغانستان با احمد شاه مسعود آشنا شد. وی صاحب دو پسر و یک دختر بود.

لوکا دوست بسیار نزدیک ادواردو آنیلی بود و آنها با هم سفرهای بسیاری داشتند. وی در سال 1988 به همراه ادواردو آنیلی به ایران آمد. یکی از دوستان ادواردو در جلسه‌ای به مدت دو ساعت با لوکا در هتل آزادی صحبت کرد و این جلسه منجر به اسلام آوردن وی و پذیرش تشیع شد.

وی زندگی ساده و شغل فیلمبرداری را بر تولید مشروب و فعالیت در امور مستهجن ترجیح داده بود و به خاطر عقایدش توسط خانواده منزوی و مترود شده بود.

دوستان ایرانی لوکا می‌گویند در سفری که سال‌ها قبل بعد از اسلام آوردن لوکا به ایتالیا داشته‌اند به منزل او رفته بودند و مشاهده کرده‌اند که لوکا عکس امام خمینی را در اطاق خود نصب کرده است.

بنابر نوشته روزنامه ایل جورناله، لوکا ساعت ۲ نیمه شب ۱۳ فروردین ۱۳۸۶، دوم آوریل ۲۰۰۷ از منزل خارج شده و سپس جسدش در زیر پل گاریبالد در حاشیه رودخانه تراستوره در رم پیدا می شود.

محمد حسن قدیری ابیانه از دوستان نزدیک شهید ادواردو آنیلی، در یادداشتی در سایت خود درخصوص قتل مشکوک لوکا آورده است:  برنامه خبر ظهر کانال یک تلویزیون ایتالیا در روز 13 فروردین، مصادف با 3 آوریل 2007 خبر پیدا شدن جسد کنت «لوکا گائتانی لاواتلی» 57 ساله را می‌دهد.

شباهت قتل هر دو نفر (ادواردو و لوکا) نشان می‌دهد که قتل توسط یک گروه انجام شده است با این تفاوت که لوکا از نظر جسمانی قوی‌تر از ادواردو بوده و مقاومت‌هایی از خود نشان داده است و زخم‌هایی بر بدن او مشاهده گردیده است که پلیس در صدد نسبت دادن آن به زخم‌های هنگام پرت شدن از پل است. حال آنکه اگر او خود را از پل پرت کرده بود نباید مسیر راه پله به خون او آغشته باشد.

گفته می شود که با مرگ لوکا ثروت خانواده گائتانی لاواتلی به خانواده الکان تعلق پیدا کرد و مرگ او ناشی از یک توطئهٔ صهیونیستی است.

یکی از تاکتیک‌های صهیونیست‌ها برای تمرکز ثروت ازدواج با افراد بسیار ثروتمند است تا از این طریق ثروت به فرزندان یهودی‌زاده برسد، اما توطئه در اینجا ختم نمی‌شود بلکه مرگ و میر در خانواده‌ای که یکی از آن‌ها با زنی یهودی ازدواج کرده است، شروع می‌شود. به نحوی که سهم ارث وارثین یهودی افزایش یابد. این همان بلایی است که بر سر خانواده ادواردو نازل شد و ظاهراً خانواده گائتانی نیز احتمالاً دچار آن شده است.

مراسم تشییع جنازه او که در کلیسای سانتا ماریا در تراستِوِره برگزار شد. ادواردو آنیلی به دوست ایرانیش گفته بود که آلین الکان یهودی (شوهر خواهر ادورادو) کانون خطر و توطئه علیه او است.

  1. http://ricerca.repubblica.it/ /archivio repubblica /repubblica/2007/04/06/ai-funerali-di-gaetani-nobili-volti-del.html
  2. tricolore-italia.com/…/ Tricolore-agenzia-stampa-n1720-050407.pdf

مطالب فوق از سایتهای مذبور مانند دیگر سایت هایی که در مورد لوکا بودند، به شکل عجیبی در روز شهادت لوکا حذف شدند. حتی صفحه ویکی پدیای لوکا قبل از شهادتش به طور کلی حذف شد. صفحه پی دی اف زیر از یکی از سایت های حذف شده است.

پی دی اف

تصویری از جسد شهید کنت لوکا در کنار رودخانه – او ورزشکار بود و همیشه نقش محافظ شهید ادواردو را بازی می کرد