پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹ ب.ظ

۰

گروه سیاسی: مسئول طرح سازمان دانشجویان جهان اسلام از آغاز سلسله نشست‌های گفتمان دانشجویان جهان اسلام با موضوع واکاوی جایگاه دانشجویان مسلمان در جهان و نقش دانشجویان مسلمان در بیداری اسلامی در هفتم شهریورماه خبر داد.

یاسر ظریفی، مسئول طرح سازمان دانشجویان جهان اسلام در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآن(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، گفت: سلسله نشست‌های گفتمان دانشجویان جهان اسلام با حضور دانشجویان و طلاب غیرایرانی مشغول به تحصیل در مشهد، هفتم شهریورماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این همایش که با موضوع واکاوی جایگاه دانشجویان مسلمان در جهان و نقش دانشجویان مسلمان در بیداری اسلامی برگزار خواهد شد، از سعید قاسمی و قدیری ابیانه به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

ظریفی با اشاره به استقبال دانشجویان غیرایرانی از غرفه سازمان دانشجویان جهان اسلام و مطالبات مطرح شده از سوی آن‌ها ادامه داد: اکثر این دانشجویان خواستار توجه بیشتر به مسئله میانمار و اعزام کمک‌های بشر دوستانه به مسلمانان این کشور و برخی نیز خواهان تشکیل انجمن‌های علمی مجزا برای کشورهای مختلف شدند که این نشانگر اهمیت والای توجه به دغدغه‌های مشترک دانشجویان کشورهای اسلامی است.

مسئول طرح سازمان دانشجویان جهان اسلام، مطالباتی که این سازمان پیگیری می‌کند را در قالب 12 بند برشمرد و اظهار کرد: درخواست از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی جهت قطع همکاری با رژیم اشغالگر اسرائیل اولین مورد از مطالبات این سازمان است.

وی ممنوعیت قرارداد با شرکت‌های صهیونیستی، ممنوعیت تبلیغ شرکت‌های وابسته به رژیم اشغالگر اسرائیل، ایجاد کاروان‌های آزادی و همیاری به مقصد فلسطین و شکستن حصر انسانی از موارد دیگر مطالبات این سازمان عنوان کرد.

وی احقاق حقوق انسانی و عدالت محور مردم میانمار، توجه رسانه‌ها و جامعه جهانی به وضعیت اسف بار این کشور و موضع گیری کشورها نسبت به نسل کشی مسلمانان میانمار را به عنوان موارد دیگر ذکر کرد.

تلاش در جهت ایجاد فضای حق سرنوشت توسط ملت‌ها و حق رأی برای تمامی افراد، برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر برای اتحاد ملت‌های مسلمان، تسهیل ایجاد بستر و فضای مناسب بین دانشجویان مسلمان در راستای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی و نام‌گذاری معابر و میادین شهری به نام شهدای جهان اسلام نیز از بندهای موجود در مطالبات سازمان دانشجویان جهان اسلام است که ظریفی بدان‌ها اشاره کرد.

وی آخرین موارد این مطالبات را شامل تدبیر و و اقدام مجازات مسببان و عاملان کشتار، تخریب و تجاوز به حریم مسلمانان جهان و اصلاح سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در راستای تحقق حقوق ملت‌ها دانست.

۹۱/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">