پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۷:۲۹ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به افرادی که برای پناهنگی به کشورهای غربی می روند، گفت: برخی برای گرفتن پناهندگی اعلام می کنند که همجنس باز هستند که باید ‌همجنس بازی خود را به اثبات برسانند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، محمدحسن قدیری ابیانه هفته گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با اشاره به عوامل پیشرفت یک جامعه و تفکر، به بررسی علل پیشرفت غرب پرداخت و گفت: باید پس از  شناسایی عوامل پیشرفت، آنها را به ارزش در جامعه تبدیل کنیم که مردم به سمت آن عوامل پیش بروند.

وی به بررسی چند عامل پیشرفت از جمله علم و علم آموزی، ساعت مفید کار، ساعت مفید مطالعه، سلامت و ‌فعالیت های خیرخواهانه پرداخت و گفت: باید سعی شود هر کدام از این عوامل به ارزش های اجتماعی تبدیل شوند.

 قدیری ابیانه در ادامه با تاکید بر عوامل پیشرفت غرب، ‌به بیان سوال هایی در خصوص آزادی روابط جنسی در غرب، اجازه ازدواج همجنس بازها و یا ازدواج با سگ و الاغ پرداخت و گفت آیا پیشرفت غرب به خاطر اینگونه روابط آزاد  نامشروع است؟! یا به خاطر ساعات مفید مطالعه و کار؟

 وی به نقش جدایی دین از سیاست در پیشرفت غرب اشاره کرد و گفت: جدایی دین از سیاست باعث پیشرفت غربی ها شد؛ چون دینشان مانع پیشرفتشان بود؛ ولی برای جلوگیری از پیشرفت ما طبل جدایی دین از سیاست می زنند چون دین ما عامل پیشرفت می باشد و اسلام ما را به عقل گرایی و خردگرایی وادار می کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ‌جذابیت فیزیکی را یکی از ارزش های اجتماعی غرب دانست و گفت: در غرب زنان حق دارند که اندامشان را به نمایش بگذارند؛ ولی حق ندارند که به نمایش نگذارند!

 قدیری ابیانه به وضعیت فرانسه اشاره کرد و گفت: در این کشور نه تنها کسانی که مویشان پوشیده هست از تحصیل محرومند، بلکه دختر دانش آموزی که مویش بیرون بود ولی حاضر نشد با پسرها در کلاس شنا شرکت کند از مدرسه اخراج شد.

 وی ادامه داد: هم در اسلام و هم در غرب، ‌زیبایی ارزش است؛ اما تفاوت در این است که در اسلام یک ارزش زناشویی بوده، و در غرب یک ارزش اجتماعی.

  سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به ارزش شدن جذابیت فیزیکی گفت: اگر جذابیت فیزیکی به یک ارزش اجتماعی تبدیل شود، همه قربانی آن خواهند شد و در راس قربانیان خود خانم ها قرار دارند.

وی با اشاره به روابط جنسی در غرب گفت: در جامعه غربی رابطه زناشویی از لذتی که در جامعه اسلامی برخوردار است، برخوردار نیست.

 قدیری ابیانه افزود: در غرب هر چه سن زن بالا تر می رود احترام اجتماعی اش پایین تر می آید؛ چون زیبایی اش را از دست می دهد؛ اما در ایران با بالا رفتن سن زن، احترام اجتماعی اش بالاتر می رود.

 وی بیان داشت: فلسفه حجاب در اسلام جلوگیری از تبدیل شدن جذابیت جنسی از یک ارزش زناشویی به یک ارزش اجتماعی است.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: برخی می گویند که حجاب مانع روابط اجتماعی است؛ اما باید گفت که حجاب برای روابط اجتماعی زن می باشد و در خانه نیازی به حجاب ندارد و هر گاه وارد جامعه می شود با حجاب وارد می شود تا جنبه جذابیتی وارد روابط اجتماعی نشود.

 قدیری ابیانه حجاب را اوج عزت یک زن دانست و آن را به نفع زن و مرد و جامعه  و پیشرفت عنوان کرد.

یک خانواده آلمانی 9 برابر یک خانواده ایرانی کار مفید انجام می دهد

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا عامل اصلی پیشرفت غرب را ساعت کار مفید آنها عنوان کرد و گفت: در آلمان روزانه هفت  ساعت کار مفید دارند و از هر خانواده چهار نفری آنها دو نفر کار می کنند؛ ولی در ایران از هر چهار نفر یک نفر کار می کند آن هم با روزی یک ساعت و خورده ای کار مفید.

 قدیری ابیانه افزود: در یک جمع بندی می توان گفت یک خانواده آلمانی 9 برابر یک خانواده ایرانی کار مفید انجام می دهد.

 وی به تعطیلات در غرب اشاره کرد و گفت: تعطیلات غرب از ایران خیلی کمتر است که بالاترین آنها در اروپا 16 روز در سال و در آمریکا هفت روز می باشد؛ اما در ایران 25 روز تعطیلی داریم.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به افرادی که برای پناهنگی به کشورهای غربی می روند، گفت: این افراد باید ثابت کنند که در ایران جانشان در خطر است و چون آزادی بیان در ایران وجود دارد و کسی را به خاطر ایراد نظراتش اعدام نمی کنند،‌ برخی برای گرفتن پناهندگی اعلام می کنند که همجنس باز هستند که باید گواهی تایید بیاورند.

قدیری ابیانه افزود: به یکی از این افراد ظرف 48 ساعت مهلت داده شد ‌همجنس بازی خود را به اثبات برساند، برخی الان این گونه پناهنده می شوند.

۹۱/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">