پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: موج تبلیغات سوء دشمنان از زمانی که آقای رئیسی وارد گود شدند به صورت سنگین شروع شده است و تمام گروه‌های ضدانقلاب در همین مسیر بسیج شده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص دخالت دشمنان در انتخابات آتی، اظهار کرد: رؤسای سازمان سی‌آی‌ای و ستاد ارتش رژیم صهیونیستی  چندی پیش در خصوص انتخابات آتی ایران اظهار نظر کرده‌ و در برخی مواضع صراحتا از شخص خاصی حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قطعا در سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی دشمنان، ستادهای عملیاتی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ایران شکل گرفته است، گفت: موج تبلیغات سوء دشمنان از زمانی که آقای رئیسی وارد گود شدند به صورت سنگین شروع شده است و تمام گروه‌های ضدانقلاب در همین مسیر بسیج شده‌اند و مدام حجت‌الاسلام رئیسی را تخریب می‌کنند.

 

روحانی و تیمش از پاسخ‌گویی فراری هستند

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به اینکه خود دولت هم برای کسب رأی مدتی است آستین بالا زده، تصریح کرد: دولت با هدف کسب رای، از کیسه ملت هزینه کردن را شروع کرده است، برای مثال بعد از چهار سال تأخیر اکنون اعلام می‌کنند که برای مدت دو ماه حقوق خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را افزایش می‌دهند یا برای سهام عدالت وعده سرخرمن به مردم می‌دهند، حتی سفرهایی که چه استانی چه خارجی تدارک دیده شده برای این است که در قالب خبر بتوانند فضا را به نفع کاندیدای مورد حمایت دولت گسترش دهند.

 

وی با بیان اینکه دولت فشار زیادی به صداوسیما آورد تا این جعبه جادویی را به جعبه تبلیغاتی خود تبدیل کند، افزود: دولت تلاش زیادی کرد که مناظره‌ای در کار نباشد و وقتی هم که بحث مناظره جدی شد تلاش کرد مناظرات زنده نباشد، فرار دولت از رویارویی زنده با رقبا به این دلیل است که دولت در این چهارسال هیچ‌وقت پاسخ‌گوی اعمالش نبوده و دائما همه مشکلات را به دولت قبل حواله داده است.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک ادامه داد: روحانی و تیمش به هیچ‌وجه نمی‌خواهند فرصتی برای مورد سؤال و مورد مواخذه قرار گرفتن ایجاد شود، به همین دلیل مخالف پخش زنده مناظره‌ها بودند، چون اگر زنده نباشد بعد می‌توانند اعمال فشار کنند و تکه‌هایی را حذف کنند.

 

قدیری ابیانه یادآور شد: در کنفرانس مطبوعاتی وقتی یک خبرنگار از رئیس‌جمهور سوال می‌کند که شما وعده صد روز دادید پس چه شد، روحانی منکر می‌شود چیزی را که در حافظه ملت هست، این انکار از نظر تبلیغاتی به ضرر روحانی است.

 

وی حضور جهانگیری را به‌عنوان کاندیدای پوششی دلیل بر احساس ناتوانی روحانی در پاسخ‌گویی به سوالات دانست و افزود: با توجه به خطاها و مواضع ناصحیح دولت پیش‌بینی کردند که ممکن است روحانی تأیید صلاحیت نشود، لذا جهانگیری را هم به عنوان کاندیدای ذخیره اصلاح‌طلبان و هم به‌عنوان کاندیدای پوششی روحانی در صورت تأیید، به میدان فرستادند.

 

دولت باید از دست لیبرال‌ها و مرفهین گرفته و  به افراد دلسوز سپرده شود

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید در جهت تشریح وضعیت موجود و زیان‌هایی که مدیریت مرفهین و لیبرال‌ها به کشور وارد کرده و حمایت‌های دشمنان انقلاب از دولت فعلی در جهت ضربه زدن به انقلاب، افشاگری کنند و لحظه‌ای غفلت نکنند، تشریح کرد: نیروها انقلابی مراقب باشند مثل سال 92 به خنثی‌سازی یکدیگر نپردازند و برنامه‌هایی که برای بعد از پیروزی دارند، اعلام کنند؛ هرکدام از این کاندیداهای جبهه منا که پیروز شوند از وضعیت فعلی بهتر است.

 

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه هرچند نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که آقای روحانی یک دوره‌ای خواهند بود، اما نباید خیالمان راحت باشد و فکر کنیم که این ترفندهای فریب‌کارانه اثر نمی‌گذارد و لذا نباید از تلاش برای بیان حقایق به مردم غفلت کنیم، خاطرنشان کرد: باید دولت از دست لیبرال‌ها و مرفهین و دولتی که وزرای آن ثروت‌های میلیاردی دارند گرفته شود و به دست کسانی که واقعا دلسوز ملت هستند و قصد خدمت دارند برسد.

 

قوانین و شرایط ثبت‌نام برای ریاست‌جمهوری باید سخت‌گیرانه‌تر باشد

 

وی در خصوص خروجی تصمیم شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به این نتیجه رسید که شش نفر از نامزدها در صحنه باشند، تصمیم شورای نگهبان به‌عنوان مرجع رسمی تأیید صلاحیت‌ها محترم است و لازم است همه به آن تمکین کنند، البته ممکن است افرادی احراز صلاحیت‌ها را نپسندند، اما همه از حق خودمان استفاده می‌کنیم و به نامزدی که اصلح می‌دانیم رأی می‌دهیم.

 

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به اینکه لازم است قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای ثبت‌نام ریاست جمهوری وجود داشته باشد، گفت: حتی شرایطی که برای ثبت‌نام مجلس در نظر گرفته شده برای ریاست جمهوری در نظر گرفته نشده، این‌همه ثبت‌نام زیبنده کشورمان نیست، برای کشورمان یک افتضاح است که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد ثبت‌نام کند و کار را برای شورای نگهبان دشوار می‌کند.

 

قدیری ابیانه اضافه کرد: همه نهادهای ذی‌ربط کمک کنند که قانون خوبی برای ثبت‌نام ریاست جمهوری داشته باشیم.

۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">