پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ق.ظ

۰

کارشناس سیاسی گفت: رئیس دولت مقدمه و پیش نیاز دیپلماسی را هم نمی داند که توان نظامی ایران را مانعی برای مذاکرات می داند و این بیانگر این است که روحانی یک دیپلمات و مذاکره کننده حرفه ای نیست چراکه اگر حرفه ای بود در حین مذاکره اعلام نمی کرد که آب خوردن ماهم بستگی به مذاکرات دارد.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس سیاسی، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، پیرامون مناظره شب گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: همه اظهارت رئیس دولت یازدهم درجهت تشدید اختلافات مذهبی و قومی که وهابیت می خواهد به آن دامن بزند است و مواضع روحانی که به دور از واقعیت نیز است نه تنها نشان می دهد که وی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد بلکه نشان می دهد که صلاحیت دبیری شورای امنیت ملی بودن را هم نداشته است.


وی افزود: اگر شخصی با حضور خانمی در دستگاهی مخالف باشد به دلیل مذهب آن شخص نیست بلکه به دلیل توانایی های فرد است چراکه ما خانم هایی را در پست های مدیریتی داشته ایم که همه به توانایی آنها اذعان کردند.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه در صحت ادعای رئیس دولت در مورد مخالفت با انتصاب آن فرماندار هم شک وجود دارد، افزود: عزیزان اهل سنت در حال حاضر از حقوق مناسبی برخودار هستند.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه آقای روحانی در زمین دشمن بازی می کند، گفت: کسانی که خواستار وحدت شیعه و سنی هستند نباید به این چنین افرادی رای دهند چراکه او بجای اینکه وحدت و اعتماد متقابل را بیشتر کند برخلاف این موضوعات عمل می کند و از این طریق می خواهند اهل سنت را هم فریب دهند.

وی تصریح کرد: عملکرد روحانی نشان داده است که اصولا نگاهی تحقیر آمیز به همه ملت ایران اعم از شیعه و سنی دارد و به ملت ما اعتماد ندارد.

کارشناس سیاسی با اشاره به واگذاری رستوران قطارهای مسافربری به اتریشی ها، گفت: رئیس دولت اگر به فکر برادران اهل سنت بود این امتیاز را در کشور به اهل سنت می داد، آیا ما از تامین غذا برای مسافران قطار هم ناتوان هستیم؟

قدیری ابیانه با بیان اینکه در مناظره دوم رئیس دولت شهرهای موشکی را در تضاد با توافقات برجام دانست و افزود: این حرف روحانی در حالی است که همزمان با مذاکرات آمریکایی ها خبر ساخت بمب مادر را منتشر کردند که به قول آنها می تواند تاسیسات فردو را در عمق منهدم کند.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی پشتوانه دیپلماسی است و نمایش قدرت موشکی ایران تقویت کننده دیپلماسی است و پاسخی بود به اخباری که منتشر می شد که آمریکا آماده است ایران را مورد حمله قرار دهد.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: رئیس دولت مقدمه و پیش نیاز دیپلماسی را هم نمی داند که توان نظامی ایران را مانعی برای مذاکرات می داند و این بیانگر این است که روحانی یک دیپلمات و مذاکره کننده حرفه ای نیست چراکه اگر حرفه ای بود در حین مذاکره اعلام نمی کرد که آب خوردن ماهم بستگی به مذاکرات دارد.

قدیری ابیانه درخصوص اینکه در مناظره دوم روحانی و جهانگیری بی تفاوت به سوالات متن از پیش نوشته شده را می خواندند، گفت: دلیل این حرکت این است که پاسخی برای گفتن ندارند لذا طفره می روند وبه همین دلیل بود که دولت مایل نبود مناظره صورت بگیرد و تمام تلاشش را کرد تا مناظره ها برگزار نشود چراکه همانطور که در این چهار سال پاسخگو نبودند در این ایام هم نمی خواستند به ملت پاسخی بدهند.

وی تصریح کرد: دولت مستقر همواره باید پاسخ گو باشد نه طلب کار!

کارشناس سیاسی با اشاره به موضوع قاچاق پوشاک توسط دختر وزیر، گفت: جهانگیری در شب گذشته اظهار کرد یک دختری بیکار بوده و یک محموله 200 میلیونی را وارد کرده تا امورات زندگی اش را تامین کند، اما باید بدانند از بزرگترین مشکلات ما بیکاری کسانی است که در پوشاک به دلیل واردات بی رویه شغلشان را از دست داده اند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت قراردادی جهت کاهش تعرفه گمرکی برای پوشاک ترکیه منعقد کرده است، افزود: کسانی که این قرارداد را امضا کردند کوچک ترین اهمیتی نسبت به منافع کشور قائل نبوده اند از آن طرف وزیر هم واردات قاچاق یا غیر قاچاق انجام می دهد و این ها همه نشانگر این است که دولت هیچ اهمیتی نه تنها برای ایجاد اشتغال بلکه برای حفظ مشاغل موجود نیز قائل نیست.

وی با اشاره به پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مبنی بر برگزاری مناظره بین دولت قبل و دولت فعلی، خاطرنشان کرد: رسم دولت فعلی این است که خودش می گوید دروغ نگویید اما در برنامه زنده دروغ می گوید، می گوید نباید مردم را فریب داد اما خودش مردم را فریب می دهد و این پیشنهاد بسیار خوبی است چراکه باید مشخص شود این سیاه نمایی های دولت واقعیت دارد یاخیر.

۹۶/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">