پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ق.ظ

۰

رئیس دروغگوی دانشگاه فرهنگیان اعتراف می کند.

به مصاحبه رئیس دانشگاه فرهنگیان گرگان توجه کنید:

1-              او اعتراف می کند که درگیری با دانشجو نبوده و با رئیس حراست بوده

2-              می گوید عکس های روحانی و خاتمی را جمع کرده بودند ولی قدیری اصرار داشت عکس رئیسی را نصب کند، حال آنکه قدیری شرط کرد که حاضر است عکس رئیسی را نزند به شرطی که عکس های روحانی و خاتمی از در و دیوار سن سالن حذف شود. بعد از فحاشی رئیس حراست و درگیری آنها رضایت به حذف عکس های انتخاباتی روحانی و خاتمی دادند و آن را جمع آوری کردند.

3-              رئیس دانشگاه می گوید احترام میهمان را نگه داشتند! نمی دانستم که در قاموس رئیس دانشگاه فرهنگیان که مشارکتی و خود عضو ستاد خاتمی است فحاشی به میهمان یعنی نگه داشتن حرمت میهمان.

4-              او می گوید " همان‌گونه که در فیلم‌‌های منتشره در فضای مجازی مشاهده می‌شود - آقای قدیری اجازه برداشتن عکس را نداد..."

در حالی که عکسی نصب نشده بود که بخواهند آن را بردارند! بلکه می خواستند عکس را از دست قدیری بگیرد بدون اینکه عکس های روحانی و خاتمی برداشته شوند.

5-              وی می گوید "افترا، توهین و دادن اطلاعات غلط به افکار عمومی به قصد تشویش اذهان عمومی اعمال مجرمانه‌ای است که قابل پیگیرد است."

مطالب رئیس دانشگاه بویژه آنکه سایت رسمی ستاد روحانی مدعی شد که درگیری بین قدیری و خاتمی رخ داده است و نیز متن این مصاحبه هرچند خود اعتراف به این است که طرف دانشجو نبوده بلکه مسئول حراست دانشگاه بوده است حاوی افترا و تشویش اذهان هم بوده و قابل پیگرد قانونی است.

6-              متعجبم رئیس دروغگوی دانشگاه چگونه با این اظهارات می خواهد در مقابل دانشجویانی که خودشان حاضر و ناظر بودند این دروغ خود را پنهان کند و دم از فرهنگ بزند.

متن مصاحبه وی به قرار زیر است:

ماجرای پیش آمده میان قدیری ابیانه و حراست دانشگاه فرهنگیان گلستان چه بود؟

 سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت 96 در سالن آمفی تئاتر پردیس دانشگاه فرهنگیان گرگان، مناظره‌ای با موضوع "عملکرد دولت" برگزار شد.

طرفین مناظره، آقایان صادق زیبا کلام و محمدحسن قدیری ابیانه بودند. اما در ابتدای جلسه و قبل از شروع مناظره، میان مسئول حراست دانشگاه و محمدحسن قدیری ابیانه اختلافی پیش آمد که پخش قسمت‌هایی از فیلم درگیری طرفین، در فضای مجازی باعث شد تا جزئیات این اتفاق را از رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان جویا شویم.

دکتر محمدباقر مسعودی، رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه گلستان در خصوص موضوع پیش آمده در این جلسه گفت: به دنبال تقاضای مکرر دانشجویان و نیز ضرورت فراهم نمودن زمینه گفتمان و مذاکرات دوستانه، جهت تنویر افکار عمومی، بویژه در بین دانشجویان، قرار شد تا بنا به تقاضای دانشجو معلمان مناظره‌ای با حضور آقایان قدیری ابیانه و زیباکلام ترتیب دهیم.

وی ادامه داد: وجود تصویر آقای روحانی در فضای دانشگاه، از ابتدای کار دولت کاملا طبیعی و مرسوم بوده است. اما دانشجویان عضو انجمن اسلامی که در واقع میزبان مراسم بودند، در قسمت جلوی هردو میز خطابه، عکس آقای خاتمی را نصب کرده بودند و  کندن و پاره کردن عکس آقای خاتمی از سوی آقای قدیری که مهمان بودند را توهین به خود تلقی نموده و مسئول حراست را به عنوان متولی حفظ نظم دانشگاه، میانجی قرار دادند که مسئول حراست دانشگاه نیز به آقای قدیری ابیانه این موضوع را متذکر شد، ولی ایشان نه تنها به این موضوع توجهی نکرد، بلکه می‌خواست عکس حجت الاسلام رییسی را در مقابله با عکس رییس جمهور، جلوی میز بچسباند.

وی توضیح داد: مسئول حراست دانشگاه هم برای این‌که شبهه طرفداری از کاندیداها در دانشگاه به وجود نیاید، ابتدا عکس آقای روحانی را از طرف دیگر سالن و سپس عکس آقای خاتمی را از میز دیگر برداشت و سپس وقتی می‌خواست عکس آقای رئیسی را هم بردارد و جو را آرام نماید، - همان‌گونه که در فیلم‌‌های منتشره در فضای مجازی مشاهده می‌شود - آقای قدیری اجازه برداشتن عکس را نداد...

رییس دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان این‌ که ما حرمت مهمان نگاه داشتیم که جلسه ختم به خیر شد، تاکید کرد: افترا، توهین و دادن اطلاعات غلط به افکار عمومی به قصد تشویش اذهان عمومی اعمال مجرمانه‌ای است که قابل پیگیرد است.

 

۹۶/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">