پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

۱

Image result for ‫گرگان بسیج دانشگاه فرهنگیان حراست قدیری ابیانه‬‎رئیس دانشگاه فرهنگیان گرگان و دکتر صادق زیباکلام شهادت دادند که فردی که قدیری با او درگیر شده رئیس حراست دانشگاه بوده و نه یک دانشجو

بنده تا کنون بیش از ده بار با آقای دکتر زیبا کلام و صدها بار با دیگر چهره های اصلاح طلب در دانشگاه های مختلف کشور مناظره داشته ام.
اما مناظره اخیر با آقای زیاکلام که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان در تاریخ ۱۹ اردیبهشت برگزار شد فضای متفاوتی داشت و وقاحت رییس اداره حراست دانشگاه اتفاقات عجیبی را رقم زد.

✅ برگزار کنندگان افراطی مناظره که ظاهرا شناختی از آداب برگزاری مناظره نداشتند، روی میز هر دو مدعو عکس آقای خاتمی را چسبانده بودند و عکس تبلیغاتی حسن روحانی را نیز روی سن سالن نصب کرده بودند.
طبیعتا بنده در همان ابتدای مناظره عکس آقای خاتمی را از میز خود برداشتم و وقتی قصد داشتم عکسی از آقای رئیسی را که دانشجویان حاضر در جلسه به دستم رساندند را بر میز قرار دهم، مسئول حراست دانشگاه که ظاهرا معاون تشکیلات اصلاح طلبان استان هم هست، در اقدامی عجیب مداخله کرد و با رفتاری کودکانه تلاش کرد عکس را از دست من برباید.

Image result for ‫گرگان محمد رضا مازندرانی‬‎ به او گفتم حراست دانشگاه حق چنین دخالتی را ندارد و تا زمانی که پوستر انتخاباتی حسن روحانی در روی سن مناظره قرار دارد، نمی تواند مانع الصاق عکس آقای رئیسی آنهم روی میز اختصاص یافته به من شود.
در اینجا بود که این مسئول بی ادب و بی نزاکت حراست دانشگاه، که از اعضای اصلی ستاد روحانی و از عناصر فعال در فتنه 88 بوده اقدام به فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک نمود. بنده هم بدون اینکه با او هم دهان شوم، ادبش کردم و این فرد حقیر و بی نزاکت توسط دانشجویان مجبور به ترک سالن شد.

دریافتمدت زمان: 1 دقیقه 40 ثانیه

دانشجویان حاضر در جلسه نیز از طیف های گوناگون که ظاهرا دل خوشی از این مسئول حراست منفور و بی ادب نداشتند به تشویق اینجانب پرداختند.

  • پس از پایان این ماجرا دکتر زیبا کلام از بنده درخواست کرد که حماقت و جسارت این فرد حراستی را نادیده بگیرم و پس از تحقق شرط من برای حذف همه عکس های تبلیغاتی، جلسه ادامه یافت و وارد مناظره شدیم.

 اما در کمال تاسف، سایت رسمی ستاد حسن روحانی و سایت معلوم الحال آمد نیوز که ظاهرا هیچ کدام هیچ حد و مرزی در دروغ گویی برای خود قائل نیستند، همزمان مدعی شده اند که این اتفاق بین بنده و یک دانشجو رخ داده است.

 این مناظره پر حاشیه، پایان جالبی هم داشت، هنگام ترک سالن یکی از دختران دانشجوی اصلاح طلب دانشگاه، ضمن تقبیح اقدام مسئول حزبی حراست دانشگاه، عکس العمل من را به ضربه سر زین الدین زیدان در فینال جام جهانی تشبیه کرد و بابت آن تشکر کرد. در هنگام برگشت نیز تعدادی از دانشجویان به فرودگاه آمدند و لوح تقدیری بابت دلجویی و تقدیر اهدا کردند.
👈 #ملاحظات:
1- رئیس دانشگاه فرهنگیان گرگان در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو تصریح کرد که فرد مذکور رئیس حراست بوده و نه دانشجو.
۲- دکتر صادق زیباکلام در مناظره جدید خود با قدیری ابیانه در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد شهادت داد که آن فرد رئیس حراست بوده و نه دانشجو.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت مدت زمان: 3 دقیقه 32 ثانیه


یک سوال: اینهمه دروغگویی و فریبکاری توسط ستاد روحانی در معرفی کردن رییس حراست فحاش و فتنه‌گر دانشگاه فرهنگیان گرگان دلیلی جز توسل به فریب افکار عمومی و اثبات کننده دروغگو بودن ستاد روحانی و اعوان و انصارشان و رسانه‌های اصلاح طلب ندارد.
این است پشت صحنه شعار دانستن حق مردم است.
در واقع فریب افکار عمومی حق روحانی و ستاد اوست‌!!

تصویر فوق مربوط به قبل و بعد از آغاز مناظره است

در رسانه ها: 

۹۶/۰۲/۳۰

نظرات  (۱)

ماشاالله به استاد که اینطور مقتدرانه پاسخ افراد بی منطق و توهین کننده رو میدهند.
بهتر است همه ی دوستان این خبر را نشر بدهند تا از ابهامات کاسته شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">