پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ق.ظ

۰

یک استراتژیست در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: من نوشتن چنین مقاله ای را یک ماموریت می دانم تا یک تحلیل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، محمد حسن قدیری ابیانه، در گفت و گو با نسیم زنجان در واکنش به انتشار مطلب توهین آمیز روزنامه قانون در خصوص شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: من نوشتن چنین مقاله ای را یک ماموریت می دانم تا یک تحلیل.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این نوشته را تحلیل یک فرد تحلیلگر نمی دانم؛ بلکه این مطلب بیشتر شبیه به یک مقاله سفارشی به سفارش دشمن قلمداد می شود.

تحلیلگر سیاسی کشور با هشدار نسبت به نفوذ در جریان رسانه ای کشور، خاطرنشان کرد: کسی که این یادداشت را نوشته و کسی که آن را انتخاب و به عنوان تیتر کار کرده، جزو قلم‌های نفوذی است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: سررشته این روزنامه و این قلم به دست، در دست همان کسانی است که داعش را ایجاد کردند و با انقلاب اسلامی به مبارزه پرداختند.

وی با اشاره به اینکه می توان نسبت به وقایع مختلف، دیدگاه های متفاوت داشت، افزود: این قلم نمی تواند قلم یک تحلیلگری باشد که منصفانه اما متفاوت به قضیه نگاه کند.

قدیری ابیانه ابراز کرد: دیدگاه های مختلفی می تواند نسبت به این گونه مسائل وجود داشته باشد؛ اما چنین مطلبی را در چنین زمانی نوشتن، در حقیقت نشان دهنده این است که سررشته کسی که به سر بریدن مشغول است، کسی که بمب می گذارد و کسی که این مطالب را در رسانه ها منتشر می کند، یکی است و یک هدف را دنبال می کنند.

این کارشناس مسائل استراتژیک کشور در پایان گفت: روزنامه قانون با این کار خود نشان می دهد که چه جهت گیری و چه اهدافی را دنبال می کند که قطعا این جهت گیری و اهداف منطبق بر مصالح کشور، نظام، اسلام، امنیت و مردم نیست.
ملاحظات: روزنامه قانون نوشته است که عامل حمله داعش به نیروهای ایرانی حمله موشکی سپاه به مقر داعشیان است.

حال آنک عامل حمله سپاه به دیرالزور تهاجم تروریستی به حرم امام ره و مجلس شورای اسلامی بود

ضمنا آمریکا با حمله به مقر نیروهای سوریه و مدافع حرم در منطقه پیش زمینه لازم برای حمله داعشیان به نیروهای مدافع را فراهم کرد.

http://www.dana.ir/news/1170085.html/

۹۶/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">