پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه مصدق دشمن و دشمنی های از سوی آمریکا را نشناخت گفت: این غفلتی است که هم اکنون در برخی از دولت مردان دیده می‌شود و با مشاهده همه دشمنی‌ها از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و یا نمی‌خواهند به اشتباه خود اقرار بکنند.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین الملل بمناسبت سالروز کودتای 28 مرداد در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: آنچه موجب شد کودتای 28 مرداد موفق شود خوش بینی مصدق به امریکا بود؛ کودتا نتیجه اعتماد به آمریکا بود و حتی مصدق تلاش می‌کرد با آمریکا رابطه برقرار کند و برای رهایی از سلطه انگلستان از آمریکا کمک بگیرد.

 

وی افزود: همین خیال خام موجب شد، ایران 25 سال تحت سلطه دیکتاتوری قرار بگیرد و جلوی پیشرفت کشور گرفته شود.

 

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: به خاطر همین غفلت آقای مصدق در طول این 25 سال، هزاران نفر در شکنجه گاه‌های پهلوی کشته شدند و کشور به بیگانه وابسته شد.

 

قدیری ابیانه گفت: مصدق راه خود را از روحانیت واسلام جدا کرد، راه خود را از آیت الله کاشانی جدا کرد و به سخنان روحانیت و آیت الله کاشانی بی توجهی کرد و این عبارت او که" من به پشتیبانی ملت، مستحضرم" همه نشانه غفلت او بود؛ فکر می‌کرد بدون اتکای به اسلام و روحانیت ملت طرفدار او خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه مصدق دشمن و دشمنی ها از سوی آمریکا را نشناخت ادامه داد: این غفلتی است که هم اکنون در برخی از دولت مردان دیده می‌شود و با مشاهده همه دشمنی‌ها از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و یا نمی‌خواهند به اشتباه خود اقرار کنند.

 

کارشناس مسائل بین الملل گفت: اقرار به دشمن و دشمنی آمریکا و تغییر رویه دادن، هم به نفع خودشان و هم به نفع کشور است.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: هوشیاری امام (ره) و رهبری اجازه نداد تا آمریکا به اهدافش برسد و نگذاشتند توطئه‌های دشمن شکل بگیرد اگر نه خسارات بیشتری نصیب ایران می‌شد.

۹۶/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">