پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای بی‌طرف شاید قوی‌ترین وزیر پیشنهادی بود زیرا حاضر به امتیاز دادن به نمایندگان نشد و به همین دلیل هم موفق به اخذ رای اعتماد نشد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد به تحلیل ترکیب کابینه دوازدهم پرداخت و گفت: کابینه دوازدهم، کابینه ضعیفی است و وزرا برای کسب رای اعتماد مبادرت به دادن امتیاز به نمایندگان کردند و خیلی از نمایندگان نیز برای دادن رای اعتماد، به امتیازگیری روی آوردند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: در میان وزرای پیشنهادی، آقای بیطرف حاضر به امتیازدهی نشد که موفق به کسب رای اعتماد نشد.

وی افزود: آقای بیطرف قوی‌ترین وزیر پیشنهادی بود که به دلیل ندادن امتیازات، موفق به اخذ رای اعتماد نشد در حالی که تصور می‌کرد مجلس به او رای اعتماد می‌دهد و شاید اگر می‌دانست با اختلاف چند رای از وزارت باز می‌ماند، به امتیاز دادن روی می‌آورد.

تحلیلگر مسائل داخلی ابراز داشت: اولویت‌های کابینه دوازهم باید تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت تولید و اشتغال، شفافیت اقتصادی، استفاده از نیروهای توانمند و تقویت توان نظامی باشد اما با توجه به ترکیب کابینه گمان نمی‌رود تغییر محسوسی ایجاد شود.

قدیری‌ابیانه ضمن تاکید بر نقش رئیس مجلس بر کسب رای اعتماد وزرا گفت: کابینه را نمی‌توان کابینه آقای لاریجانی دانست و به هر حال ابتکار عمل در معرفی این افراد به مجلس در دست رئیس‌جمهور بوده و مسئولیت قوت و ضعف و عملکرد دولت با اوست.

انتهای

۹۶/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">