پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ

۰

۲۱ام شهریور ۱۳۹۶

پرورش دانشجویان کارآفرین و مبتکر وظیفه وزارت علوم است/ افراد دخیل در جریان فتنه برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم معرفی نشوند

کارشناس سیاسی و مسایل استراتژیک با بیان اینکه وظیفه وزارت علوم پرورش دانشجویان کارآفرین و مبتکر است، گفت: افراد دخیل در جریان فتنه برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم معرفی نشوند.

پرورش دانشجویان کارآفرین و مبتکر وظیفه وزارت علوم است/ افراد دخیل در جریان فتنه برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم معرفی نشوند

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وزرای علوم و نیرو اظهار کرد: رئیس وزرایی را باید انتخاب کند که اهداف نظام جمهوری اسلامی را به سرمنزل مقصود برساند و مشکلات و کمبودها را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه نیرو و علوم کم کند.
وی ادامه داد: در مجموع وزرای دولت به‌ویژه وزرای علوم و نیرو باید از سطح بالای توان مدیریتی هم برخوردار باشند، زیرا مشکلاتی در حوزه آب و برق در کشور داریم.

کارشناس سیاسی و مسایل استراتژیک با اشاره به اینکه با وجود کاهش بارندگی و خشکسالی در کشور و سایر موارد دیگر می‌طلبد وزیری توانمند و با کارآمدی بالا در این حوزه انتخاب شد، تصریح کرد: تا سکان مدیریت وزارت علوم را به دست او داد و از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از یک مدیر متخصص در وزارت نیرو استفاده کرد و تخصص را به‌جای دوستی اولویت انتخاب قرار داد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه باید بدانیم دانشگاه و دانشجو یعنی راه حل افزود: باید پرورش دانشجویان عالم و کارآفرین و مبتکر را وظیفه اصلی وزارت علوم بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر وزارت علوم وظیفه‌اش را درست انجام دهد، تصریح کرد: اگر اساتید و حتی دانشجویان و سایر مدیران در دانشگاه‌های کشور خوب عمل کنند، زمینه پیشرفت کشور و تحقق چشم‌انداز ایران در سال ۱۴۰۴ و بعد اتفاق می‌افتد.

کارشناس سیاسی و مسایل استراتژیک با اشاره به اینکه با این اقدامات ارزشی حتی بستر پیشرفت ایران را می‌توانیم برای چند دهه آینده نیز فراهم کنیم، اضافه کرد: این اهداف بزرگ بیانگر جایگاه ویژه و خاص دانشگاه‌ها در کالبد وزارت علوم است و اهمیت این وزارتخانه را در پیشرفت کشور نشان می‌دهد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه باید کسی در رأس وزارت علوم قرار بگیرد که بتواند این مجموعه دانشگاه‌ها و وزارت علوم را به این سمت هدایت کند، افزود: تا اهداف پیشرفت بیشتر کشور محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه در مجموع وزرای دولت به‌ویژه وزیر نیرو و علوم باید به‌نظام ولایی و اسلامی و ولایت معتقد و پایبند باشد، اضافه کرد: کسانی که در فتنه دست داشتند و در آن دخیل بودند و به‌نظام اعتقادی ندارند و توانایی انجام این کار را ندارند، نباید در رأس این وزارتخانه‌ها قرار بگیرند.

کارشناس سیاسی و مسایل استراتژیک با اشاره به اینکه درغیراین صورت پیشرفتی را که توقف داریم در کشور روی بدهد به نتیجه نخواهد رسید، تصریح کرد: باید به این نکات در انتخاب وزرای نیرو و به‌ویژه وزیر علوم مورد   دولت افرادی را معرفی کرده بود برای تصدی وزارت علوم که در فتنه دست داشتند، اظهار کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور در این وزارتخانه‌ها هم افرادی را با این ضوابط انتخاب کند و مجلس شورای اسلامی هم وزرای دارای این ویژگی‌ها را تأیید کند.

۹۶/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">