پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۴۰ ب.ظ

۰

افزایش رفاه عمومی نیازمند مشارکت همگانی است

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۴۰ ب.ظ

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه افزایش رفاه عمومی نیازمند مشارکت همگانی است ابراز داشت: برای رسیدن به رفاه عمومی در یک جامعه همه باید تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در دومین روز از طرح ضیافت اندیشه مرکز قم در جمع استادان و دانشجویان طی سخنانی با اشاره به مطالباتی که مردم از دولت دارند اظهار داشت: کاهش تورم، امنیت عمومی، بهبود اقتصاد کشور، افزایش رفاه عمومی، کاهش نرخ سود بانکی، فراهم بودن شرایط ازدواج، بی‌اثر شدن تحریم‌ها و توطئه‌های اقتصادی و... از جمله مطالباتی است که مردم از دولت دارند.

وی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند به تنهایی این مطالبات را برآورده کند بیان داشت: برای هرکدام از مطالبات باید راه حل‌های متناسب با آن را در نظر گرفت و در این راستا همه باید کمک کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: به عنوان مثال در کاهش تورم بهترین راه حل افزایش عرضه و کاهش تقاضا می‌باشد چراکه هرچه عرضه زیاد و تقاضا کم باشد در تورم نیز تأثیر مستقیم می‌گذارد.

وی گفت: مهار تورم نیز دارای اثراتی خواهد بود که افزایش رفاه عمومی و رشد چرخه اقتصادی از جمله آن است.

دکتر قدیری ابیانه افزایش تولید، حمایت از تولید، همت مضاعف و کار مضاعف پرهیز از اسراف و... را از عواملی دانست که می‌تواند در رفاه عمومی مؤثر باشد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه افزایش رفاه عمومی نیازمند مشارکت همگانی است ابراز داشت: برای رسیدن به رفاه عمومی در یک جامعه‌ای همه باید تلاش کنند و دولت به تنهایی نمی‌تواند رفاه عمومی را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند با درآمد نفت می‌توان کشور را اداره کرد در صورتی که این‌گونه نیست و مردم نیز باید در اداره کشور دولت را یاری کنند.

قدیری ابیانه بیان داشت: به جای اینکه بگوییم باید مسئولین به فکر جوانان باشند باید گفت جوانان باید به فکر مملکت باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان افزود: روز دانشجو به مطالبات دانشجویی تبدیل شده است در صورتی که دانشجویان باید در این روز با خود فکر کنند که چقدر توانسته‌اند مؤثر باشند و چه کار کرده‌اند.

سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱

۹۱/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">