پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

۰

سرویس بین الملل - کارشناس برجسته مسائل بین الملل گفت: اگر بارزانی برفرض بخواهد در جهت تجزیه عراق اقدام کند، یک درگیری طولانی مدت در منطقه را کلید می زند.

فانوس_مصطفی احمدی :محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی فانوس، در پاسخ به سوالی درمورد امکان برگزاری همه پرسی توسط مقامات اقلیم کردستان با وجود مواضع کشورهای همسایه، اظهار داشت: آنها که (مقامات اقلیم کردستان ( می خواهند همه پرسی را برگزار کنند و مورد حمایت عملی آمریکا و رژیم صهیونیسیی و بقیه دول غربی هم هستند.

وی با اشاره به اعلان مواضع غربی ها  و مخالفت با همه پرسی اقلیم بیان داشت: گرچه کشوهای غربی وانمود می کنند با برگزاری همه پرسی مخالف اند، اما آنها دارند می گویند با برگزاری همه پرسی در حال حاضر مخالف ایم؛ زمان آن هنوز فرا نرسیده است. این بدان معنا است که با اصل همه پرسی مخالف نیستند.

کارشناس برجسته مسائل بین الملل به سیاست دوگانه غربی ها هم اشاره کرد و گفت: اصولا سیاست کشورهای غربی تجزیه کشورهای اسلامی است. بارزانی اینجا دارد به مثابه یک دشمن جهان اسلام عمل می کند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک در مورد عواقب این همه پرسی و تصمیم شخص بارزانی افزود: اگر بارزانی برفرض بخواهد در جهت تجزیه عراق اقدام کند، با مخالفت خود عراقی ها، ترکیه، ایران و سوریه مواجه می شود و یک درگیری طولانی مدت در منطقه را کلید می زند که از آن سودی نمی برند.

۹۶/۰۷/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">