پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ق.ظ

۰

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - فعال سیاسی گفت: فساد موجود در دستگاه‌های دولتی و تخلف در بخش خصوصی بیداد می‌کند و این‌ معضل یکی از موانع پیشرفت کشور است.

محمد حسن قدیری‌ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: متأسفانه بخشی از قاچاق از مبادی دولتی وارد می‌شود، در برخی از نقاط مرزی، ارزیابان گمرک اگر ناچار شوند که به مرخصی بروند بابت واگذاری جای خود به ارزیاب دیگری روزانه 10 تا 20 میلیون دریافت می‌کنند و این نشان می‌دهد که فساد در گمرک بی‌داد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به‌شدت کوچک شود، گفت: امنیت شغلی باید از ادارات رخت بربندد و کارمندان فکر نکنند چون استخدام هستند می‌تواند کار نکنند و حقوق‌ بگیرند، همچنین هر فردی که رشوه گرفت یا در انجام وظایفش کوتاهی کرد باید اخراج شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: دولت باید هدفمندسازی یارانه‌ها، تک‌نرخی شدن ارز، جلوگیری از قاچاق کالا، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و... را با جدیت دنبال کند.

قدیری‌ابیانه ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود است و مسئولان و مدیران ذی‌ربط موظف هستند در همه امور تجدیدنظر کرده و تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کنند.

سفیر اسبق ایران در استرالیا اظهار داشت: دولت و مردم نیز باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و این در حالی است که هیچ‌کدام به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و اگر وضعیت این‌گونه ادامه پیدا کند باید منتظر وضعیت بسیار وخیم‌تری باشیم.

این فعال سیاسی گفت: دشمنان همواره شرایط کشور را رصد و تحلیل می‌کنند و همچون لاشخور منتظر سقوط اقتصادی ایران هستند، بنابراین همه باید همت کنند تا اقتصاد کشور را از این ورطه نجات دهند وگرنه همه از آن زیان خواهند دید.

قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه وجدان و فرهنگ کار باید در جامعه تقویت شود، خاطرنشان کرد: رسانه‌های گروهی باید فرهنگ کار و مصرف صحیح را نهادینه کنند، اما در تمام فیلم‌ها و سریال‌ها از کار کردن به‌عنوان "سگ‌دویی" اسم می‌برند، این در حالی است که از نظر اسلام کار عزت و بسیار ارزشمند است.

۹۶/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">