پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیاری از مردم غرب از نگاه بدبینانه یهودیان نسبت به انسان بی‌اطلاع هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن قدیری ابیانه امشب در اولین نشست سازمان دانشجویان جهان اسلام در محل ساختمان جهاد دانشگاهی مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر زمینه برای گسترش اسلام بسیار فراهم است زیرا زمانی به دنبال آن بودیم که ملت‌ها را بیدار کنیم اما امروز می‌بینیم که این بیداری وجود دارد و حتی تبدیل به حرکت و مبارزه شده است.

این مسائل کارشناس سیاسی ادامه داد: برای مثال حرکت بسیاری از ملت‌های منطقه مانند بحرین الگویی برای سایر کشورهاست و ما وظیفه داریم که از این حرکت دفاع و فجایع رژیم آل خلیفه را به درستی تبیین، افشا و محکوم کنیم.

قدیری ابیانه با اشاره به شکل‌گیری سازمان دانشجویان جهان اسلام عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 200 دولت ملت در سطح جهان وجود دارد و در کنار آن سازمان‌های غیر دولتی نیز بسیار فراگیر شده‌اند و حتی امروزه شاهد آن هستیم که در سازمان ملل نیز دارای فضای گسترده ای هستند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک ادامه داد: باید تا آنجا که می‌توانیم سازمان‌های غیردولتی را گسترش دهیم و تنها به دانشجویان جهان اسلام اکتفا نکنیم بلکه مشابه این حرکت را در بین جوانان، زنان و دانش‌آموزان و اساتید جهان اسلام نیز ایجاد کنیم و امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیشگام باشد.

قدیری ابیانه با اشاره به فرصت طلایی مشهد برای بسترسازی سازمان‌های غیر دولتی بیان کرد: در مشهد مقدس زائران بسیار زیادی سالانه حضور پیدا می‌کنند و سازمان دانشجویان جهان اسلام باید برای جذب این زائران و همچنین دانشجویان و دانش‌آموزان برنامه داشته باشد.

وی گفت:‌ پیشنهاد من این است که یک بانک ایمیل راه‌اندازی کنیم و تمام زائرانی که به مشهد می‌آیند را از طریق این بانک ایمیل تحت پوشش دائمی خود قرار دهیم.

وی افزود: برای مثال کشوری مانند آمریکا روزانه 8 میلیون ایمیل به کشورهایی مانند ایران و چین ارسال می‌کنند و اوج این امر را در فتنه سال 88 شاهد بودیم.

قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر سازمان‌‌های غیر دولتی دنیا تحت سلطه صهیونیست‌ها است، اضافه کرد: بسیاری از مردم غرب نوع نگاه یهود نسبت به مسائل انسانی را نمی‌داند در حالی که سازمان‌هایی مانند دانشجویان جهان اسلام باید این مسئله را به درستی برای تمام دنیا تبیین کنند که از نگاه یهودیان تنها آنها انسان هستند و بقیه را در حد حیوان می‌دانند.

۹۱/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">