پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

۰

ترامپ با اظهاراتش جهان را علیه خودش متحد کرد

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ

تمام روسای جمهور آمریکا خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بوده اند اما آن هدف میانه بوده و هدف اصلی انها تجزیه ایران و تصاحب ثروت آن است.

 به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، قدیری ابیانه پیرامون گستاخی های ترامپ به صابرنیوز گفت: ترامپ توانسته است با اظهاراتش جهان را علیه خود متحد کند و از این جهت این امر به نفع ایران است. کشورهای اروپایی اکثراً اظهارات ترامپ را محکوم کردند و بر ادامه حیات برجام تأکید کردند. اما برجام نتوانسته تحریم ها را لغو کند در حالیکه هدف اصلی مذاکرات لغو تحریم ها بود.

 سفیر اسبق ایران در استرالیا اظهار داشت: اظهارات آمریکا عملاً به معنی جنگ با ایران است. البته جنگی که نه او و نه ارتشش جرأت آغاز آن را ندارند. آنها رسماً از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران نام می برند و سرنگون شدن جمهوری اسلامی از جمله برنامه های همه روسای جمهور آمریکا از جمله در دوران اوباما بوده. مسأله ی فتنه 88 یکی از آنهاست که آقای ترامپ هم در صحبتهای خود از آن یاد و حمایت کرد.

وی ادامه داد: ایران توان مقابله با آمریکا را دارد و اما سیاست ایران ، آغازگر جنگ با امریکا نیست . سیاست ایران جنبه ی بازدارندگی دارد و اگر کشوری به ایران تعرض کند چنان مجازات خواهد شد که درس عبرتی برای دیگران شود.

سفیر اسبق ایران در مکزیک عنوان کرد: تمام روسای جمهور آمریکا خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بوده اند اما سرنگونی  هدف میانه بوده و هدف اصلی انها تجزیه ایران و تصاحب ثروت آن است . اما همه انان نیز به دستگاه های نظامی آمریکا دستور بررسی امکان جنگ با ایران را داده اند اما همه انها به این نتیجه رسیده اند که در جنگ با ایران پیروز نخواهند شد. آنها می دانند که قدرت ها از صدام حمایت کردند اما به نتیجه دلخواه نرسیدند همه گونه سلاح در اختیار اسرائیل قرار دادند اما اسرائیل در برابر حماس و حزب الله برای چندمین بار شکست را تجریه کرد. مراکز پژوهشی آمریکا پیش بینی کرده اند که در صورت بروز جنگ بین آمریکا و ایران در روز اول تمام ناوگان دریایی آمریکا در منطقه غرق خواهند شد و حداقل 20 هزار آمریکایی کشته خواهند شد.

قدیری ابیانه در پایان افزود: ترامپ با حماقت های خود به انسجام و اتحاد مردم ایران کمک کرده است. کسانیکه زمانی فکر می کردن با برجام یا لحن نرم می توانند آمریکایی ها را وادار به رعایت حقوق ملت ایران کنند به اشتباه خود پی بردند.

www.farsnews.com/13960723000944

۹۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">