پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ترامپ به قول خود در انتشار اسناد ترور جان اف کندی عمل نکرد، گفت: نقش رژیم صهیونیستی در ترور جان اف کندی از دلایل عدم انتشار این اسناد است.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار کرد: هر چند ترامپ قول داده بود اسناد مربوط ترور جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا را منتشر کند؛ اما هیچ‌کدام از این اسناد منتشر نشد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم عدم انتشار بخشی از این اسناد، نقش رژیم صهیونیستی در این ترور است؛ سال‌ها قبل شبکه بی‌بی‌سی مستندی راجع به جان اف کندی و ترور او منتشر کرد که در آن تصویر نامه‌ای را به نمایش گذاشت که دستگاه امنیتی و اطلاعاتی آمریکا به جان اف کندی گزارش می‌دهد که رژیم صهیونیستی در حال تدارک ساخت سلاح هسته‌ای است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: جان اف کندی در حاشیه این نامه نوشته بود که وقتی ما از سایر کشورها و رقبای خود می‌خواهیم که به سمت سلاح هسته‌ای نروند، نمی‌توانیم به اسراییل اجازه حرکت در این مسیر را بدهیم و باید این روند را متوقف کند؛ در غیر این صورت ما باید کمک‌های خود را به آن‌ها قطع کنیم.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه این نامه سه ماه قبل از ترور جان اف کندی نوشته شده بود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همین نامه را بهانه قرار داد و گفت حال که شما نمی‌خواهید ما سلاح هسته‌ای داشته باشیم، پس سلاح‌های پیشرفته متعارف را در اختیار ما قرار دهید.

وی با تأکید بر اینکه جان اف کندی هم موافقت می‌کند و بستر فراهم‌سازی تسلیحات پیشرفته آمریکایی برای رژیم صهیونیستی بیش از گذشته فراهم می‌شود، اظهار کرد: عدم انتشار اسناد ترور جان اف کندی جای بحث دارد.

www.tehran.farsnews.com/printnews/13960813001624

۹۶/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">