پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ

۰

نامه سرگشاده قدیری ابیانه به صدام حسین

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ

نامه سرگشاده به صدام حسین

دکتر محمد حسن قدیر ی ابیانه

 

این مقاله در تاریخ 1/۸/1381 در روزنامه خبر یعنی پنچ ماه قبل از حمله آمریکا به عراق به چاپ رسیده است و در آن حمله قطعی آمریکا به عراق پیش بینی شده است.

باسمه تعالی

جناب آقای صدام حسین، ریاست حکومت کشور بزرگ و اسلامی عراق

لازم می‌دانم در این برهه از تاریخ که کشور عراق در معرض تاخت و تاز آمریکای جهانخوار است و می‌رود که به اشغال نظامی آمریکا در آید، نکاتی چند را با شما در میان بگذارم.

می‌دانیم که قصد آمریکا فقط سرنگونی شخص شما و رژیمی که شما در راس آن قرار دارید نیست و باز هم می‌دانیم که آمریکا قصد برقراری دموکراسی و برقراری حقوق مردم عراق را ندارد. چه آنکه اگر فقط سرنگونی شما منظور بود، این هدف در جنگ اول آنها با شما حاصل می‌شد و درست به خاطر ترس از به قدرت رسیدن مردم بود که دستور توقف عملیات از سوی بوش پدر صادر گردید.

آمریکا همچنین صرفا قصد برقراری حکومتی غرب گرا را ندارد. بلکه قصد آمریکا، سلطه و بلکه تصاحب کامل عراق و مصادره منابع نفتی آن است و به همین دلیل نیز، هنوز عراق را به اشغال در نیاورده، برای مشارکت در حمله به عراق، به کشورهای دیگر، وعده بخشش بخشی از نفت عراق را به عنوان سهمیه مشارکت در جنگ ارائه می‌دهد.

آمریکا قطعا تجزیه عراق را هدف خود قرار داده است و قرار است پس از سرنگونی حکومت عراق، ژنرالی آمریکایی را در راس امور عراق بگمارد. مثل زمان استعمار انگلستان که این انگلیسی‌ها بودند که مستقیما در کشورهای مستعمره حکمرانی می‌کردند.

ارزیابی اینجانب به عنوان یک استراتژیست این است که حمله آمریکا به عراق قطعی است و اگر شما تمام مصوبات سازمان ملل را نیز پذیرفته و عمل کنید، فرقی در آن نخواهد داشت و اگر هیچ اسلحه‌ای، حتی از نوع سلاحهای انفرادی نیز در کشور شما باقی نماند، این امر فقط حمله امریکا را بی دردسر تر خواهد کرد. در هیچ وضعیتی، آنها به شما اطمینان نخواهند کرد.

اصولا اهداف آمریکا تغییر کرده است و وارد مرحله به کار گیری قدرت نظامی برای تسلط بر کل جهان شده است و موافقت شما با در خواست‌های آنها، نمی‌تواند آنها را از اهداف اصلی شان باز دارد.

آنها به شما اطمینان نخواهند کرد و حتی در صورت تسلیم، شما را زنده نخواهند گذاشت. آنها زنده بودن شما را تحمل نخواهند نمود، چون شما از همکاریهای آنها با خود در طول جنگ تحمیلی، اطلاعات و اسنادی زیادی دارید که در صورت افشاگری آنها، ضربات مهلکی بر پیکره آمریکا و مهمتر از آن ضربه بر پیکر تفکر لیبرالیستی که مدعی تدریس درس اخلاق است وارد می‌آورد. پناهندگی شما به کشورهای دیگر و ترک حاکمیت، هم جان شما را نجات نمی‌دهد. دولت مصر به شما پیشنهاد پناهندگی داده و استدلال کرده که چنین اقدامی را در مورد شاه مخلوع ایران نیز انجام داده بود. اقدام مصر در پناهندگی دادن به شاه ملعون، به خواست آمریکا بود و آمریکا طرفدار شاه بود و قصد بازگرداندن او به قدرت را داشت. آن شرایط با وضع شما فرق خواهد کرد و در صورت پناهنده شدن شما، در صدد قتل شما بر خواهند آمد.

شما در جنگی که آمریکا بلا شک راه خواهد انداخت، قطعا کشته خواهید شد. تسلیم هم شوید نمی‌گذارند پای شما به دادگاه جنایات جنگی برسد. در اسارت هم شما را خواهند کشت. تا نتوانید در دادگاه جنایتکاران جنگی افشاگری کنید.

شاید نتوانند شما را در جنگ هوایی بکشند ولی تا درب پناهگاه و اطاق شما پیش خواهند آمد. پیش بینی من این است که شما در چنین لحظه‌ای، مرگ را بر اسارت ترجیح خواهید داد و لذا همچون هیتلر خود کشی خواهید کرد.

آنگاه شمایید و دادگاه عدل الهی که باید در مورد اعمال خود از جمله در قبال تجاوز به ایران پاسخگو باشید.

و اما بعد. حمله به عراق در راستای جنگ تمدن‌ها و بخشی از جنگ صلیبی است که آمریکا برای تسلط بر جهان اسلام تدارک دیده است.

اما چرا کار به اینجا رسید؟ چرا آمریکا از حمایت از شما در ارتکاب جنایات جنگی علیه ایران به تلاش برای سرنگونی شما رسیده است؟

حقیقت این است که غرب و در راس آن آمریکا، این سلاح‌های کشتار جمعی، اعم از اتمی، شیمیایی، میکروبی و عصبی را در اختیار شما قرار داد، تا شما هر آنچه را که گرفته‌اید علیه ملت ایران استفاده کنید و همه آنها را در ارتکاب جنایات جنگی بر سر ملت مومن و مقاوم ایران بریزید و به مصرف برسانید. قرار نبود چیزی از این سلاح‌ها در دست شما باقی بماند.

اما پذیرش قطعنامه سازمان ملل از سوی ایران، که دور از انتظار آنها بود، همه نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و این سلاح‌ها، به جای اینکه بر سر ملت ایران بریزد، در دستان شما باقی ماند و از اینجا ماجرایی آغاز شد که این روزها شاهد نقطه عطفی در تحول آن هستیم.

اینک که آمریکا قصد اشغال عراق را دارد، قطعا به فکر ضربه زدن به آمریکا هستید.

یکی از بهترین ضرباتی که شما می توانید به آمریکا و کاخ سفید بزنید، انتشار اسناد مشارکت آمریکا در جنگ علیه ایران و در ارسال و ارائه سلاح‌های کشتار جمعی است. شما جلساتتان با مقامات خارجی را به طور مخفیانه ضبط کرده‌اید.

شما نوار مذاکرات محرمانه خود با سفیر آمریکا در عراق، مربوط به قبل از حمله عراق به کویت را که متضمن چراغ سبز آمریکا به شما برای حمله به کویت بود منتشر کردید و آمریکا را رسوا نمودید. خوب است نوار ملاقات‌هایتان با رامسفلد وزیر جنگ طلب و جنایتکار جنگی آمریکا و با سایر مقامات آمریکایی و اروپایی قبل و در حین تجاوز به ایران را منتشرکنید و آنها را افشاء و رسوا نمایید.

ضمنا لازم است که در مورد سازمان منافقین که در عراق پایگاه و حضور دارند نیز تاکید کنم که گروهی که به ملت خویش خیانت کند و به دشمن متجاوز به میهن خویش بپیوندد و برای موشک باران هموطنان خویش به شما گرا بدهد. نمی‌تواند مورد اعتماد شما قرار گیرد.

آنها مطمئنا دستشان در دست آمریکا و اسراییل است و با سازمان‌های جاسوسی آنها همکاری دارند و بلکه در استخدام آنها هستند. اگر در زمان جنگ نیز با شما علیه ایران همکاری می‌کردند، به خاطر درخواست آن سازمان‌های جاسوسی بود.

اینکه سازمان منافقین توسط آمریکا در لیست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته است، شما را فریب ندهد. این اقدام آمریکا اقدامی نمایشی و فریبکارانه است. منافقین همین چند روز پیش در کنار کاخ سفید کنفرانس مطبوعاتی داشتند و از حمایت اعضای کنگره امریکا از خود خبر دادند . همان کنگره ای که از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین حمایت می‌کند و مجوز حمله به عراق را برای کاخ سفید صادر کرد.

منافقین قطعا با آمریکا و اسراییل علیه شما همکاری کرده و می‌کنند و خواهند کرد. آنها جز مزدوری چاره ای ندارند .مزدوری و جنایت پیشگی ماهیت آنها است . چه در غیر اینصورت، برای شما در تجاوز به میهنشان و در قتل هموطنانشان همکار نمی‌کردند.

ضرب المثل معروفی در فارسی است که می‌ گوید: نیش عقرب نه از ره کین است / اقتضای طبیعتش این است

عملکرد منافقین اقتضای مزدوری، جاسوسی و خود فروشی است که ماهیت این گروه جنایتکار است، گرچه، منافقین از ملت بزرگ ایران کینه نیز به دل دارند، زیرا ملت آگاه و هشیار ایران ماهیت آنها را شناخته و دست رد به سینه تبهکار این گروهک جاسوس زده بود.

اگر می‌خواهید به سازمان‌های جاسوسی سیا و موساد و اینتلیجنت سرویس، ضربه ای محکم بزنید، این مزدوران را دست بسته تحویل ایران دهید و مطمئن باشید که آمریکا و اسراییل و انگلستان را از این بابت عزا دار خواهید کرد.

اگر به مقر آنها شبیخون بزنید و اسناد موجود در آنجا را مورد بررسی قرار دهید، خواهید دید که همین الان، علیه شما به نفع آمریکا و اسراییل جاسوسی می کنند.

بگذریم. همانطور که تاکید شد، آمریکا بیش از حکومت شما، از حکومت واقعی مردم در عراق نگران است. بزرگترین ضربه‌ای که می‌توانید به آمریکا و متحدانش بزنید، این است که اعلام کنید که خود و همه بستگان و اعضای حزب بعث از حکومت کنار کشیده و به یک حکومت منتخب مردم، در عراق تن می‌دهید و حاضرید این انتخابات توسط سازمان کنفرانس اسلامی و با نظارت سازمان ملل به سرعت برگزار شود و فورا هم نسبت به آن اقدام کنید. تاکید بر اینکه هیچیک از سران رژیم فعلی عراق و اعضای حزب بعث و مرتکبین جنایت‌های جنگی و جنایت علیه بشریت در حکومت جدید، نامزد مسئولیت نخواهند شد، ضربه‌ای بس بزرگ به آمریکا خواهد بود و شاید هم البته حمله آمریکا به عراق را تسریع کند تا چنین حکومت مردمی ای شکل نگیرد، زیرا که آمریکا از حکومت‌های مردمی به شدت گریزان است و مردم را بزرگترین مانع امیال و منافع نامشروع خویش می‌داند. البته بعید می‌دانم که شما توفیق عمل به این پیشنهادها را داشته باشید.

همانطور که گفتم، اگر آمریکا شما را زنده دستگیر کند، قطعا شما را خواهد کشت. برای پناهندگی نیز هیچ کشوری برای شما امن نیست.

اگر در تنگنا قرار گرفتید و ناچار شدید بین خودکشی یا کشته شدن، یکی را انتخاب کنید، بدانید که هنوز یک فرصت در پیش روی شما هست و آن درهای ایران است که به روی شما باز است! مطمئن باشید که اگر خود را به ایران تسلیم کنید، در دادگاه‌های ایران به صورت کاملا عادلانه، به جرم تجاوزات و جنایات جنگی محاکمه خواهید شد. مطمئن باشید که ایران شما را به هیچ وجه تسلیم آمریکا نخواهد کرد. در ایران و در طول محاکمات به شما فرصت داده خواهد شد تا حقایق را از جمله حقایق مربوط به توطئه های مشترک با آمریکا و اسراییل برای ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت را بر ملا سازید.

در پایان، برای کشور عراق استقلال و تمامیت ارضی و برای ملت عراق ایمان، استواری، سلامت و سعادت و حاکمیت بر کشور خویش، برای شما، تدبیر و جرات عمل به پیشنهادات فوق را آرزو می‌کنم و امیدوارم آمریکا و اسراییل در تجاوز به عراق و سایر بلاد اسلامی با شکستی مفتضحانه روبرو شوند. مطمئنم که تلاش‌های مذبوحانه و جنایتکارانه آمریکا، انگلستان و رژیم غاصب صهیونیستی علیه جهان اسلام، سقوط خود آمریکا را به دنبال خواهد داشت، همانطور که اتحاد جماهیر شوروی این سقوط را تجربه کرد. این قرن، همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند، قرن اسلام است. به امید روزی که منجی عالم بشریت که در حال برگزاری جشن سالروز ولادت با برکت آن حضرت هستیم، هر چه زودتر ظاهر گردند و با ظهور خود، جهان را به سمت عدالت و آزادگی و حاکمیت احکام اسلامی در سراسر جهان هدایت فرمایند. ان شاء ا...
۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">