پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۲۵ ب.ظ

۰

کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: عمده سازمان‌های غیر دولتی تحت نفوذ لابی‌های صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در اولین نشست گفتمان دانشجویی جهان اسلام که به همت سازمان دانشجویان جهان اسلام جهاد دانشگاهی مشهد در تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی برگزار شد اظهارکرد: عمده سازمان‌های غیر دولتی در سطح جهان تحت نفوذ و سلطه لابی‌های صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود:  تشکیل NGO و سازمان‌های غیر دولتی یکی از نیازهای اساسی امروز جهان محسوب می‌شود به حدی که  بسیاری از این سازمان‌ها تحت نفوذ و سلطه لابی‌های صهونیستی قرار دارند که این امر دلیل بر مهم بودن تشکیل این سازمان‌ها است.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی در مکزیک زمینه برای گسترش اسلام را  فراهم دانست و بیداری اسلامی در منطقه را مرهون تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد.

قدیری ابیانه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در کشور بحرین اشاره و در این خصوص گفت: مردم مظلوم و آزادی‌ خواه بحرین به الگویی برای بسیاری از کشورهای منطقه تبدیل شده اند که نقش جمهوری اسلامی ایران باید یک نقش حمایتی از این جریان‌های عدالت‌خواه و اسلامی باشد.

کار شناس عالی وزارت امور خارجه با تاکید بر این که امروز بیداری اسلامی در جهان به وقوع پیوسته و در حال تبدیل شدن به مبارزه است اضافه کرد: بسیاری از ملت‌ها امروز راه خود را پیدا کرده‌اند، بیداری اسلامی به مبارزه تبدیل شده است و بسیاری از میدان‌ها توسط انقلابیون تسخیر و حکومت‌های مردمی جای حکومت‌های دیکتاتوری و وابسته به غرب را گرفتند.

دکترای مدیریت استراتژیک با بیان این که سازمان دانشجویان جهان اسلام، در چند سال آینده تبدیل به یک سازمان مطرح جهانی خواهد شد تاکید کرد: مشهد مقدس اقیانوس فرصت‌ها است که باید با تلاش‌ فراوان اسلام را از مشهد مقدس به سراسر جهان صادر نماییم.

وی گفت: کارهای بسیار خوبی در دستگاه‌های فرهنگی کشور انجام می‌شود اما باید تلاش‌ها بیشتر شود؛ به طور مثال آستان قدس رضوی بیش از آن به رفاه زائران بپردازد ا‌ز این امکانات استفاده کرده و نهضت جهانی اسلامی را تقویت کند.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا همچنین تاکید کرد که مشهد باید به مرکز تبلیغات جهان اسلام تبدیل شود. 1391/06/08

۹۱/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">