پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

۱

قدیری ابیانه: برخی منافقینی که منتظری از زندان آزاد کرد، خون جوانان ما را در مرصاد ریختند/

 زیباکلام: آن‌قدر به شیخ ساده‌لوح علاقه دارم که نوه‌ام را حسینعلی صدا می‌کنم!

مناظره با موضوع قائم‌مقامی آیت‌الله منتظری توسط بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور قدیری ابیانه و زیباکلام برگزار شد به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو قدیری ابیانه، سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در مناظره با صادق زیباکلام، گفت: برخلاف آقای زیباکلام من سه نوه با نام‌های حسن، محمد و مجتبی دارم که به خاطر عشق به ائمه اطهار علیهم السلام آن‌ها را به همان نام خودشان صدا می‌زنم. ما پیرو امام بوده و هستیم و سیر انحطاطی را هم طی نکردیم و از گفتن دیدگاه‌های خود نیز نسبت به منتظری هیچ ابایی نداریم.

وی با بیان اینکه من در اوایل انقلاب به قم رفته بودم و مشتاق شدیم که منتظری را ببینیم البته نمی‌دانم که در آن زمان قائم مقام شده بودند یا نه با این وجود به ما گفتند که دانشجویان دفتر تحکیم وحدت با منتظری دیدار دارند که ما هم در آنجا حاضر شدیم در آن نشست با توجه به خواسته دانشجویان مبنی بر اینکه برخی از اساتید باید به خاطر مواضعشان اخراج شوند منتظری گفت که علم مثل طلاست شما از آن علم استفاده کنید. او ‌گفت: طلا اگر در مستراح افتاد شما دست می‌کنید و آن را درمی آورید و بعد دست خود را می‌شویید. علم در وجود اساتید هم مثل طلا در مستراح است. من می‌خواهم بگویم که تا آن زمان چنین توهینی نسبت به اساتید نشنیده بودم.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه امام خمینی در اواخر حیات خود سه خدمت بزرگ را کردند، تصریح کرد: پذیرش قطعنامه ۵۹۸، عزل منتظری و نظر ایشان در مورد رهبری حضرت آقا بود. در واقع اگر امام قطعنامه ۵۹۸ را در زمان حیات خود نمی‌پذیرفت اگر رهبر بعدی می‌خواست این قطعنامه را بپذیرد، چون امام گفته بودند جنگ جنگ تا پیروزی قطعا عده‌ای زیر بار قطعنامه نمی‌رفتند و این مشکل ساز می‌شد. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: دختر امام در پاسخ به این سوال که آیا حرف‌های منتظری جرم است یا نه گفته بود که منتظری ساده لوح است و ساده لوح بودن هم جرم نیست. 

وی با بیان اینکه صدام در رادیو عراق منتظری را گربه نره نام برده بود، تصریح کرد: در یک گردهم آیی مردم.در بیرون اقامتگاه ننتظری در قم منتظری خطاب به مردم گفت که صدام به من می‌گوید گربه نره و شما هم بگویید که «صدام خره صدام خره» که مردم هم این شعار را سر دادند. 

قدیری ابیانه با بیان اینکه ما سیر انحطاط منتظری را تحت فشار خانواده دیدیم، اظهار کرد: بیوت علما باید مراقب باشند. طبق اطلاعات بدست آمده در فتنه ۸۸ از منصوبین سفارت انگلیس حدود ۲۰۰ نفر کارشان نفوذ در ذهن مسئولان بوده است. البته امروزه کسانی علنا از این دانشگاه به آن دانشگاه می‌روند و در دانشگاه‌ها کار نفوذ و کار تغییر ذهنیت‌ها را انجام می‌دهند. در هر حال وقتی که منتظری از قائم مقامی عزل شد من متوجه شدم که دلم اشتباه نکرده است. 

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه آقای زیباکلام بیشتر از من در صدا و سیما حضور دارند، اظهار کرد: البته اگر می‌خواهید بیشتر نظرات ایشان را بدانید می‌توانید آن‌ها را در رادیو اسرائیل بشنوید. براساس آنچه که آقای زیباکلام می‌گوید مستند قائم مقام اشکال داشت، اما اگر می‌خواهید مستند خوب و حرفه‌ای تماشا کنید بی بی سی را ببینید. 

قدیری ابیانه با بیان اینکه براساس آنچه آقای زیباکلام می‌گویند ما انقلاب کردیم که اعدام سیاسی نداشته باشیم. مهدی هاشمی آدم‌ها را بکشد و منتظری حق داشته باشد از او دفاع کند، تصریح کرد: از طرف منتظری عده‌ای از منافقین از زندان آزاد شدند، اما یک پنجم از منافقینی که به ایران حمله کرده و در مرصاد کشته شدند از همین آزاد شدگان بودند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: می‌گویند چرا منافقین را که با ما جنگیدند اعدام کرده اید آیا ما انقلاب کردیم که راه ترور مسئولان و مردم باز شود و هفتم تیر‌ها و ۸ شهریورها پیش بیاید؟ 

وی گفت: منتظری از نظام ولایت فقیه دفاع می‌کرد، اما سوال این است که آیا به دلیل عزل از قائم مقامی نظرش در این خصوص برگشت و اگر رهبر می‌شد دیگر دفاع نمی‌کرد؟ بحث این است که دشمن تا سطحی نفوذ کرده بود که حرف خود را از زبان افرادی همچون منتظری مطرح می‌کرد. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: آقای زیباکلام می‌گوید که منتظری اصول را به حکومت نفروخت، اما معتقدم همانطور که در مستند مطرح شد او حکومت را به گپ و گفت خانواده خود فروخت و تمام بافته‌های خود را زیر پای خودش له کرد. 

وی با بیان اینکه برخی‌ها خود باخته هستند مثلا زیباکلام در اوج بمباران‌های اسرائیل می‌گوید من اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم و یا می‌گوید که من از روی پرچم اسرائیل رد نمی‌شوم، اظهار کرد: ما باید از مهدی هاشمی به خاطر اینکه لو رفت تشکر کنیم در واقع لو رفتن او ما را از فاجعه‌ای به نام رهبر شدن منتظری نجات داد. 

وی با اشاره به اینکه منتظری قبل از انقلاب هر چند ساده لوح بود، اما در مسیر حق می‌رفت، ولی بعدا مسیرش را عوض کرد، تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند منافقینی که ۱۷ هزار نفر را کشتند و با صدام هم پیمان شدند نباید اعدام شوند و اعدام آن‌ها جرم است و آزاد شدن آن‌ها باید اتفاق بیفتد می‌دانیم منافقینی که از زندان آزاد شدند در مرصاد چه جنایت هایی کردند. واقعیت این است که در همه دنیا کسانی که در جنگ به کشورشان خیانت می‌کنند اعدام می‌شوند و ما هم دوست داریم که فاسدین، اختلاسگران و جانی‌ها در کشورمان اعدام شوند. در حالی که او اختلاس گر ۳۰۰۰ میلیارد تومانی را کارآفرین معرفی کرده و به اعدامش اعتراض کردند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: زیباکلام می‌گوید که نظام نظرات مخالفان و دگراندیشان را برنمی تابد در حالی که همه جا به او زنگ می‌زنند و می‌گویند بیا و نظرات دگراندیشانه خود را بگو. در نظریات انقلاب مطرح شده است که انقلاب فرزندان خود را می‌خورد معتقدم که این اتفاق در انقلاب اسلامی به خاطر وجود ولایت نیفتاد و اگر ولایت نبود بازرگان و بنی صدر این کار را می‌کردند. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: وقتی که امام خمینی بحث ولایت مطلقه فقیه را مطرح کردند موسوی خوئینی‌ها از آن.حمایت.کردند ، اما بعدا گفت که من از اول با ولایت مطلقه فقیه مخالف بودم، معتقدم که این نفاق است. یک نمونه دیگر از این نفاق‌ها در مورد تاج زاده است او در زندان گعده گرفته بود و گفته بود که ما انتخابات ۸۸ را باختیم و اگر هم تقلب شده نهایتا یک میلیون برگ رای تقلب بوده است. فیلمش که پنهانی گرفته شده بود در اینترنت موجود است. با این وجود این حرف‌ها را علنی نمی‌گویند. معتقدم که این‌ها رای مردم و جمهوریت را زمانی قبول دارند که فقط به خودشان رای می‌دهند همین‌ها کاری کردند که در انتخابات مجلس ششم هاشمی به مجلس راه پیدا نکند. 

قدیری ابیانه با بیان اینکه مشکل کروبی این است که زیاد می‌خوابد و خواب می‌بیند، تصریح کرد: این ساده لوحی منتظری را هم کروبی داشت.

وی با بیان اینکه مردم برای اسلام خون دادند و شهید شدند، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی اصل بر این است که هر چه اسلام بگوید بنابراین دموکراسی غربی نمی‌تواند جای اسلام را بگیرد. ما رای خدا را بر هر رای دیگری ترجیح می‌دهیم. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: معتقدم که در دنیا حکومتی وجود ندارد که حکومت مطلقه نباشد در هر حال یک نفر باید حرف آخر را بزند مگر در کشورهایی که اشغال شده باشند. 

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه نظرات فقهی منتظری تغییر نکرد، اما منافع و بچه‌ها روی او اثر گذاشتند، اضافه کرد: معتقدم که جای منتظری در قعر جهنم است و من او را با طلحه و زبیر مقایسه می‌کنم در واقع آن‌ها زمانی به خاطر خدماتی که کرده بودند از پیامبر (ص) لقب سیف الاسلام و طلحته الخیر  گرفتند و منتظری هم تا جایی این گونه بود.

وی گفت: امام به درستی گفتند که منتظری ساده لوح است. زمانی که نامه امام به منتظری نوشته شد عده‌ای مانع منتشر شدن این نامه شدند می‌گفتند ممکن است که سلامت او به خطر بیفتد و مردم به خانه اش هجوم ببرند.

قدیری ابیانه گفت: آقای زیباکلام می‌گوید که در مسائل شرعی از مرجع تقلید تمکین شود این خوب است که بالاخره ایشان در یک جا تقلید را قائل شدند. 

وی با بیان اینکه امام از آل سعود نگذشت، اما، چون حاضر نبود که از حج بگذرد دوباره روابط بین ایران و عربستان برقرار شد، تصریح کرد: سقوط برای همه است و احمدی نژاد هم مورد امتحان قرار گرفت و رفوزه شد.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی حتی احتمال سقوط رهبری را هم پیش بینی کرده اند، تصریح کرد: قانون به مجلس خبرگان این حق را داده است که در صورت انحراف رهبری او را عزل و رهبر جدید را تعیین کنند.

www.khabarban.com/15971868

۹۶/۰۹/۱۸

نظرات  (۱)

ادمی که داره پول در می یاره  در او عشق به ائمه اطهار هم  ظاهر می شه چون زندگیش اوکی هست .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">