پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۰۱ ق.ظ

۰

دانشجویان مسلمان باید سرآمد دانشجویان جهان باشند

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۰۱ ق.ظ

نخستین نشست گفتمان دانشجویان جهان اسلام در مشهد برگزار شد       

گروه اندیشه: نخستین جلسه از سلسله نشست‌های گفتمان دانشجویان جهان اسلام، شامگاه گذشته، 7 شهریورماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآنی ایران(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، اولین جلسه از سلسله نشست‌های گفتمان دانشجویان جهان اسلام با حضور محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی امور خارجه و جمعی از دانشجویان و طلاب ایرانی و غیر ایرانی مشغول به تحصیل در داخل کشور شامگاه 7 شهریور ماه در مجتمع دکتر شریعتی مشهد برگزار شد.

محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به ضرورت تشکیل چنین تشکل‌هایی افزود: امروز جهان اسلام به این گونه فعالیت‌ها نیاز ضروری داشته و در شرایط فعلی به شدت زمینه برای گسترش اسلام فراهم شده است.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهان اسلام بعد از طی مراحل قانونی در مهرماه سال جاری به ثبیت خواهد رسید، عنوان کرد: حمایت از کشورهای اسلامی وظیفه ماست تا پیام آزادی خواهی و مظلومیت آن‌ها را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه بر اساس سخن امام خمینی(ره) و تاکید مقام معظم رهبری، این قرن، قرن اسلام است، گفت: این امر شدنی و امکان پذیر است و نباید تنها به این تشکل منحصر شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه نباید تنها به این تشکل‌ها اکتفا کرد، گفت: باید اینگونه سازمان‌ها و تشکل‌های غیر دولتی با اهداف مقدس و اسلامی شکل بگیرد که در هر کدام گروه‌های مختلفی مانند اساتید جهان اسلام، دانشگاهیان جهان اسلام یا حتی دانش‌آموزان جهان اسلام حضور یابند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه امروز برای تبلیغات جهانی امکانات خاصی نیاز نیست، تصریح کرد: هر زن خانه دار با حداقل امکانات یعنی داشتن کامپیوتر و دسترسی به اینترنت به راحتی می‌تواند تبلیغات گسترده برای اسلامی انجام دهد.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به لزوم ایجاد یک بانک پست الکترونیکی تفکیک شده از مخاطبان مختلف گفت: اگر مثلا نشانی سایت الکترونیکی مسلمانان مصر، سوریه و دیگر کشورهای را در اختیار داشته باشید به راحتی با این ارتباط می‌توانید در پایداری انقلاب آن‌ها و خنثی کردن توطئه‌ها نقش مهمی ایفا کنید.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دنیای امروز فضای جنگ نرم و جنگ روانی است، اظهار کرد: زنان مسلمان با فعالیت در این فضا به راحتی می‌‌توانند دیگر زنان دنیا را در مقوله حجاب و عفاف بیدار کرده و آن‌ها را از این گرفتاری که برای خود ایجاد کرده‌اند نجات دهند.

قدیری ابیانه تبلیغ و کار فرهنگی ثمربخش را در جهان امروز راحت و قابل عرضه به معنای واقعی دانست و تصریح کرد: برخی قرآن این کلام الهی را آتش می‌زنند زیرا از اثرات مثبت و غیر قابل انکار آن اگاه بوده و از این کتاب هدایت می‌ترسند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مسلمان باید سرآمد دانشجویان جهان باشند، عنوان کرد: ما که قران را به عنوان حق مطلق در اختیار داریم باید خیلی جلوتر حرکت کرده و افق‌های جدیدتری را ببینیم.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه شهر مشهد را اقیانوسی از فرصت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: حضور دانشجویان و طلاب خارجی فرصت‌های نوین را پیش روی شما قرار داده و ما می‌توانیم دستاوردهای بالایی را در این مسیر داشته باشیم.

چهارشنبه 08 شهریور 1391

۹۱/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">