پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۱ ق.ظ

۰

دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶: محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: خطر فتنه می‌تواند از خطرات ناشی از تجاوز خارجی نیز بیشتر باشد، در شرایط فتنه دشمن تلاش می‌کند تا بخشی از مردم را در مقابل بخش دیگر قرار داده و اختلاف و رویارویی را در بین مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه فتنه برای کشور ما که به آرای عمومی متکی بوده و وحدت عامل قدرت آن است بسیار خطرناک می‌باشد، بیان کرد: دشمن همواره مسیر فتنه را دنبال کرده و می‌کند و در گذشته فتنه‌های بسیاری علیه ایران طراحی شده بود ولی هیچ کدام به اندازه فتنه 88 نتوانسته بودند به وحدت ملی ضربه وارد کنند به طوری که مقام معظم رهبری در این زمینه فرمود فتنه نظام جمهوری اسلامی را تا لبه پرتگاه برد.

این فعال سیاسی تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی کار را تمام کرد و نشان داد که اکثریت قاطع مردم با انقلاب هستند و فریب‌کاری دشمن به نتیجه دلخواهشان نخواهید رسید.

وی افزود: بخشی از افراد شرکت‌کننده در راهپیمایی 9 دی، همان کسانی بودند که به میرحسین موسوی رأی داده و در اعتراضات شرکت می‌کردند که از رفتار خود پشیمان شده و به صفوف ملت ایران علیه فتنه‌گران پیوستند.

این فعال سیاسی گفت: پس از آشوب‌هایی که توسط فتنه‌گران در روز عاشورا صورت گرفت احساسات مردم به برانگیخته شد و در 9 دی به قائله فتنه پایان دادند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: 9 دی نشان داد که ملت ایران همیشه پای کار بوده، از انقلاب و نظام ولایی دفاع کرده و هر جا که احساس کنند حضور آنها ضروری است وارد صحنه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی دشمنان و فتنه‌گران را از به ثمر رساندن توطئه‌هایشان ناامید کرده و سبب عقب‌نشینی آنها شد، افزود: افرادی که فریب حقه‌های دشمن را خورده بودند از صفوف فتنه‌گران عقب نشسته و ریزش کردند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: نهم دی به دشمنان نشان داد که انقلاب اسلامی از استحکام بالایی برخوردار است و ملت ایران نیز همواره بیدار بوده و در مقابل فتنه و توطئه ایستادگی خواهند کرد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به ایران بوده‌اند، ادامه داد: البته این امر سبب نمی‌شود که دشمن دست از توطئه بردارد بلکه ممکن است روش‌های خود را عوض کرده و در صدد موقعیت‌های دیگری برای ضربه‌زدن باشد.

به گفته وی طراحی‌های دشمن برای ایران بسیار به توطئه‌های آنان در سوریه و عراق شباهت دارد و همان کسانی از فتنه‌گران حمایت می‌کردند که داعش را به وجود آورده و حامی این گروه تروریستی بودند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه حمایت غربی‌ها از فتنه‌گران برای کمک به ایران نبود بلکه برای ضربه‌زدن به کشور بود، ادامه داد: هیچ‌گاه ذره‌ای از تلاش دشمن برای ضربه‌زدن به ایران کاسته نشده است و اگر فتنه 88 خنثی نمی‌شد شرایطی مشابه سوریه در ایران رخ می‌داد.

قدیری ابیانه اضافه کرد: نقش اقتصاد در شکل‌گیری فتنه بی‌تأثیر نبود و برای اینکه فتنه بی‌تأثیر نباشد دشمنان بیگانه و جمع قابل توجهی از عناصر اصلاح‌طلب به دنبال این امر بودند که غربی‌ها تحریم‌های ایران را بیشتر کنند تا وضعیت معیشت مردم بدتر شود.

وی بیان کرد: این افراد می‌خواستند با تحقق این توطئه مردم را در تأمین هزینه‌های خود دچار مشکل کرده و این وضعیت نامناسب را به نظام یا دولت گذشته نسبت داده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

این فعال سیاسی گفت: هر کشوری که در وضعیت اقتصادی دچار مشکل می‌شود دشمنان سعی می‌کنند از آن مشکلات به نفع منافع نامشروع خود سو استفاده کنند.

www.markazi.farsnews.com/news/13961004000028

۹۶/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">