پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۱:۱۸ ق.ظ

۱

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: حضور افرادی مانند بان کی مون در اجلاس غیرمتعهدها نشان می دهد که نفوذ امریکا در جهان رو به افول است.

محمدحسن قدیری ابیانه در حاشیه شانزدهمین نشست سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما، افزود: وقتی آقای بان کی مون به توصیه های اوباما و نتانیاهو مبنی بر حضور نیافتن در اجلاس تهران توجهی نمی کند نشان می دهد که دیگر امریکا و رژیم صهیونیستی اعتباری ندارند.

وی در باره بی اثر شدن تحریمها گفت: تحریمها هم‌اکنون هم بی اثر است و اینکه امریکایی ها چندین کشور را از نخریدن نفت ایران معاف می کنند صرفاً به خاطر حفظ آبروی خود است چرا که اگر آنها معاف نمی کردند نفت ایران را می خریدند و امریکا بی اعتبارتر می شد.

این کارشناس مسائل راهبردی افزود: هر چه رابطه میان کشورهای اسلامی و کشورهای عضو غیرمتعهدها و کشورهای جنوب- جنوب افزایش یابد وابستگی به اقتصاد امریکا کمتر می شود.

وی گفت: هم اکنون بسیاری از کشورها که اقتصاد بسیار وابسته ای به امریکا دارند خود به دنبال تنوع بخشی در روابط اقتصادی خود هستند و این کشورها تمایل فراوانی برای ارتباط اقتصادی با ایران دارند.

تهران / واحد مرکزی خبر/ سیاسی 1391/06/08

۹۱/۰۶/۰۹

نظرات  (۱)

روزی امریکا و سگ نگهبانش و کلیه ایادی امریکا افول کردند که مردم فهیم ایران به نقش ولایت فقیه پی برده و استوار در این راه حتی دادن جان ومالشان را کمترین هدیه ذر این مسیر می دانند.
جانم فدای خامنه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">