پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک بیان کرد: درحال حاضر دشمن به‌دنبال برنامه‌ریزی روی معضلات اقتصادی ایران است تا اقشار مختلف جامعه را وادار به اعتراض کند و در این مسیر ذهنیت مردم را هدف گرفته که متاسفانه فعالیت دستگاه تبلیغاتی ما هم در زمینه مقابله با این امر ضعیف است.

 قدیری ابیانه عنوان کرد: مسئله مهمی که در لایحه بودجه 97 وجود دارد این است که بودجه تعیین شده برای سال آینده براساس هر نفر درآمد 257 هزار تومان و هزینه‌ها ماهی 287 هزار تومان است و دولت به ازای هر نفر ماهی 30 هزار تومان کسری بودجه دارد و درحال حاضر دولت 700 هزار میلیارد تومان بدهکار است، یعنی 10 سال درآمد نفتی را پیشخور کرده و به عبارتی به ازای هر خانواده چهار نفری 35 میلیون تومان بدهکار است.

 

وی اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، بدهی‌های ما، اسراف ما و هرگونه عملکرد منفی ما را در راستای ایجاد فتنه بر علیه خودمان مورد استفاده قرار می‌دهند، در واقع ایران جزو پرمصرف‌ترین کشورها در تمامی زمینه‌ها در دنیا است و این رفتار در جامعه‌ای اسلامی پسندیده نیست.

 

وی تصریح کرد: براساس معیارهای تنبلی اجتماعی کشور ما بعد از کشورهای پولدار عربی تنبل‌ترین و جزو کم کارترین جوامع انسانی هستیم که به طور متوسط ساعت کارکرد مفید اداراتمان به 22 دقیقه در روز و در کشور کمتر از 11 ساعت در هفته می‌رسد و این درحالی است که جوامع فعالی همانند ژاپن ساعت کاری روزانه‌ای معادل هشت ساعت و کره جنوبی 9 و نیم ساعت دارند و این امر باید به‌صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

 

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در کشور ما تعداد زیادی دانشجو وجود دارد اما متاسفانه عمده دانشجویان تنها به دنبال اخذ مدرک هستند تا با استفاده از فردی آشنا بتوانند در محلی مشغول به کار شوند و تمامی این اقدامات برگرفته از این تصور غلط است.

 

وی ادامه داد: اگر همه ما خودمان را مخاطب بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار می‌دادیم وضعیت کشور اینگونه نبود و می‌توانستیم به سرعت آن را بهبود بخشیم، بنابراین باید تلاش خود را مضاعف کرده و با تصحیح خودمان از پیشرفت را محقق و از فتنه جلوگیری کنیم.

www.tasnimnews.com/fa/news/1396/10/07/1613469/

۹۶/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">