پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: ترامپ و سناتورهای آمریکایی اعلام حمایت از برخی مردم معترض ایران کرده‌اند، در حالی که آمریکا در گذشته ملت ایران را تروریست نامیده بود و حالا چگونه نظرات خود را در مورد مردم ایران تغییر داده‌اند؟.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدحسن قدیری ابیانه امشب در یادواره شهدای محله توحید شهر سبزوار اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا از عزیزترین فرد زندگی خود گذشته‌اند

تا امروز ایران اسلامی با تکیه‌ بر ولایت‌ فقیه به امنیت پایدار برسد.

وی افزود: وجود خانواده‌های معظم شهدا برای مردم ما نعمتی بزرگ است و باید از شهدا در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی از شهدا یاد شود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه در جنگ‌های دنیا بنای ساخت سلاح، اول به دنبال حفظ خود و بعد ضربه‌زدن به دشمن است، بیان کرد: اگر دو طرف این باور را داشته باشند، کسی در جنگ پیروز است که از تجهیزات و سلاح‌های قدرتمندی استفاده می‌کند اما اگر یک‌طرف در جبهه نبرد با دشمن، آماده جانفشانی باشد این نیرو قدرت و اقتدار بی‌نظیری پیدا می‌کند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: آمریکا توانایی حمله به مرزهای ایران اسلامی را ندارد، چراکه می‌داند جوانان ما اهل ایثار و شجاعت هستند.

وی ادامه داد: چندی پیش مراکز پژوهشی آمریکا پیش‌بینی کرده بودند، اگر آمریکا به ایران حمله کند در روز نخست جنگ تمامی ناوهای آمریکا غرق و 20 هزار سرباز آمریکایی کشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی کشورهای همسایه سوریه مخالف حکومت سوریه بودند، اما به لطف نیروهای حزب‌الله و مدافعان حرم توطئه‌های دشمن در سوریه ناکام ماند، گفت: ایران پس از انقلاب تاکنون به قدرت جهانی و تأثیرگذار در منطقه تبدیل‌ شده است.

قدیری ابیانه افزود: جوانان ما در دفاع از سوریه و عراق احساس تکلیف کردند و به‌ سوی نبرد با دشمنان اسلام ناب محمدی رفتند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ با ایران را در موضوعات فرهنگی و اقتصادی به راه انداخته است، تصریح کرد: امروز بیکاری و مشکلات اقتصادی در کشور حاکم شده است و مسؤولان باید انجام وظایف خود را مورد توجه قرار دهند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: متأسفانه در کشور ما ساعت کار مفید کارمندان روزانه کمتر از 22 دقیقه است و کارمندان باید به‌ جای گذراندن بیهوده زمان، امور مردم را تسهیل کنند.

قدیری ابیانه اضافه کرد: همچنین ایرانیان معادل غذای  15 میلیون نفر دورریز دارد و یکی از مسرف ترین ملتها است، بنابراین مردم باید به باورهای اسلامی بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات در سطح کشور، گفت: ترامپ و سناتورهای آمریکایی اعلام حمایت از برخی معترضین ایران کرده‌اند، در حالی که آمریکا در گذشته ملت ایران را تروریست نامیده بود و حالا چگونه نظرات خود را در مورد مردم ایران تغییر داده‌اند؟

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند، اما اعتراضات مردمی نباید به اغتشاش و برهم زدن نظم جامعه تبدیل شود.

قدیری ابیانه در پایان یادآور شد: برخی با به کار بردن افکار غربی به دنبال سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی مردم هستند و تمامی مشکلات کشور با همکاری دولت و مردم قابل‌رفع است.

 

۹۶/۱۰/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">