پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

۰

کارشنای عالی مدیریت استراتژیک گفت: وضعیت اقتصادی با اغتشاش بهبود نمی‌یابد بلکه بدتر صاز گذشته می‌شود.

محمدحسن قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: زیانی که فتنه و فتنه‌گران به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کردند، بیش از خسارت‌های 8 سال دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی در اتحاد و وحدت مردم ماست و فتنه‌گران در سال 88 تلاش کردند تا قدرت و اتحاد مردم را از بین ببرند، افزود: فتنه‌گران پس از شکست در انتخابات با دشمن استکباری ایران ارتباطاتی داشته و درخواست تشدید تحریم‌ها علیه ایران اسلامی را داشتند تا وضعیت معیشت مردم بدتر از گذشته شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری تجمع‌های غیرقانونی در برخی از شهرهای کشور، بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم غیر قابل پنهان است، اما برخی می‌خواهند با این اعتراضات وضعیت اقتصادی ارتقا یابد، اما این اقدام سبب حمایت‌های ترامپ و دولت آمریکا از اعتراض‌کنندگان شده است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: اگر اعتراض‌کنندگان به اغتشاشات ادامه دهند، وضعیت اقتصادی مردم بهبود نمی‌یابد، بلکه بدتر از گذشته می‌شود و دشمن تحریم‌های خود را نسبت به گذشته افزایش می‌دهد.

وی افزود: همچنین این اغتشاشات فرصتی برای ما ایجاد کرده که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در داخل کشور افراد مرتبط با غرب را شناسایی کند.

 نقش خود برای برهم زدن امنیت کشور آگاهی ندارند.

www.farsnews.com/13961012000209

۹۶/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">