پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ناجا در مواجهه با اغتشاشات خوب عمل کرد، گفت: در پی اتفاقات اخیر، مردم به موقع به صحنه آمدند و با تظاهرات گسترده، فراگیر و تداوم‌دار به جهانیان ثابت کردند علی‌رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی دست از حمایت از نظام و انقلاب برنمی‌دارند و فریب دشمنان را نمی‌خورند.

 مردم با تظاهرات گسترده، فراگیر و تداوم دار به جهانیان ثابت کردند دست از حمایت نظام و انقلاب برنمی دارند.

محمد‍‌حسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درخصوص حضور و هوشیاری مردم با توجه به اتفاقات اخیر گفت: دشمن هرگز دست از فتنه بر نمی‌دارد، اما هر بار حضور مردم در صحنه این فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

 

وی افزود: دشمن امیدوار بود با مشکلات اقتصادی زمینه را برای بروز اغتشاشات و گسترش آن فراهم آورد. اغتشاشگران از شعار‌های اقتصادی شروع کرده و خیلی زود دشمنی خود با اسلام و مردم را به نمایش گذاشتند و کاملاً واضح بود این اغتشاشات مورد حمایت دشمنان دین و کشور است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ترامپ که ملت ایران را تروریسم نامیده و ورود ایرانیان به آمریکا را ممنوع اعلام کرده بود و همچنین نتانیاهو و داعش از این اغتشاشات اعلام حمایت کردند، منافقان نیز با اعزام گروهک‌های تروریستی سعی در کشته سازی کردند و همان کشور‌هایی که قبلا تهدید کرده بودند جنگ را به ایران می‌کشانند، اغتشاشات را جشن گرفتند.

قدیری‌ابیانه تصریح‌کرد: خانم کلینتون گفته بود در زمان مسئولیت خود در وزارت امور خارجه، میلیون‌ها دلار صرف آموزش ۵ هزار ایرانی کرده‌اند و قطعا این ۵ هزار نیرو برای ایجاد چنین اغتشاشی وارد میدان شدند و البته کسانی که قبل و بعد از آن آموزش دیده بودند هم آمدند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا یادآور شد: نیروی انتظامی در مواجهه با این اغتشاشات خوب عمل کرد و همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی نیز در شناسایی و دستگیری تیم‌های ترور اعزام شده از خارج خوب عمل کردند.

وی تاکید کرد: درپی اتفاقات اخیر، مردم به موقع به صحنه آمدند و با تظاهرات گسترده، فراگیر و تداوم دار به جهانیان ثابت کردند علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی دست از حمایت از نظام و انقلاب برنمی دارند و فریب دشمنان را نمی‌خورند.

قدیری‌ابیانه در عین حال افزود: آمریکا و اسرائیل تلاش کردند تا قطعنامه‌هایی در شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران به ثبت برسانند که موفق نبودند، اما آمریکا اعلام کرده که تحریم‌ها را تشدید می‌کند یعنی همان کاری که در فتنه ۸۸ کرد. آن‌ها سعی کردند همپیمانان سابق خود را به بهانه اغتشاش یکبار دیگر متحد کنند تا تحریم‌های جدیدی علیه ایران را به تصویب برسانند و عملی کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه درخواست آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درخصوص اتفاقات اخیر دخالت در امور ایران محسوب می‌شود، گفت: اگر اعضای این شورا به خواسته آمریکا رأی دهند دخالت‌ها از نظر شورای امنیت توجیه پذیر خواهد شد، اما غیرمنطقی و ظالمانه بودن آن مسجل است. آمریکا، اسرائیل و آل سعود درحالی برای دستگیری اغتشاشگران دل می‌سوزانند که برای کشتار مردم یمن تسلیحات را برای آل سعود فراهم می‌آورند و هیچ دلسوزی‌ای به مردم اعم از زن، کودک و افراد مسن ندارند.

وی در ادامه عنوان کرد: کسانی که از وضعیت اقتصادی ایران ناراحت و ناراضی هستند مایلند اعتراضشان بهبود وضعیت اقتصادی را به دنبال داشته باشد نه اینکه با تحریم، فشار و ضربه به اموال عمومی موجب بدتر شدن وضعیت اقتصادی شوند. کاری که اینگونه فتنه‌ها و اغتشاشات نتیجه می‌دهد مضر به حال همه ملت است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: ما دشمنان زیادی داریم که اگر دستشان برسد ایران را تجزیه و افراد زیادی را خواهند کشت لذا نباید اجازه دهیم کسی دراین مسیر به دشمن یاری رساند، ملت ایران نشان دادند که به دشمن فرصت نمی‌دهند تا توطئه‌هایش را به نتیجه برساند و همچون گذشته ازنظام ولایی- اسلامی و از رهبرمعظم انقلاب حمایت و از دستورات ایشان پیروی می‌کنند.

www.mizanonline.ir/fa/news/384571

۹۶/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">