پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۰ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مردم مهمترین عامل بقای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان است، گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران متکی به آرای عمومی و حمایت مردم است.
محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی و امور استراتژیک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم که فرمودند آمریکا تقاص خسارت‌هایی را که بر کشور و مردم وارد کرده را خواهد داد، گفت: طبیعی است که هر کشوری بخواهد به ما ضربه بزند ما نیز تلاش خواهیم کرد ضربه متقابل را به او وارد کنیم؛ توانش را هم داریم.

وی افزود: نه تنها به کسانی که امروز در مسند امور هستند بلکه هر مسؤولی در آمریکا و سایر کشورها اقدامی علیه ما انجام دهند هشدار می‌دهیم که ما بعد از اتمام مسؤولیتشان نیز آنان را رها نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم افراد خاطی را به مجازات خودشان برسانیم.

قدیری ابیانه اضافه کرد: حال اینکه آنان افرادی مزدور و خودفروش را استخدام کنند برای آنکه به ما ضربه بزنند علاوه بر این افراد که خودفروش و ضدانقلاب هستند عاملین آنان را نیز مجازات خواهیم کرد و راه‌های مختلفی برای پاسخ دادن وجود دارد که مسؤولان امر راه آن را پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد:  دشمنان باید بدانند دوره بزن در رو تمام شده است؛ امیدوار هستیم این هشدار برای کسانی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند کافی باشد.

کارشناس مسائل سیاسی و امور استراتژیک با تاکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مردم مهمترین عامل بقای انقلاب در فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان است، گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران متکی به آرای عمومی و حمایت مردم است و این حمایت در هر عرصه و دورانی متناسب با همان دوران ظهور و بروز می‌یابد. برای مثال انقلاب اسلامی با حضور مردم در صحنه پیروز شد، جنگ تحمیلی با احساس تکلیف مردم و مشارکت آنان به سرانجام رسید و در همه زمینه‌ها این مهم جاری است بنابراین حضور مردم موثرترین عامل بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: گاهی این حضور به صورت راهپیمایی و تظاهرات در روزهای خاص مانند 22بهمن، 9دی و روز بزرگداشت قدس برگزار می‌شود و مردم با حضورشان شکست دشمنان را به رخشان می‌کشانند و این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

قدیری ابیانه با اشاره به بخشی از کلام رهبر معظم انقلاب در این دیدار مبنی بر اینکه مردم و مسؤولان ضمن مقابله با توطئه‌های خارجی باید زخم‌های داخلی را هم درمان کنیم زیرا مگس روی زخم می‌نشیند، گفت: دولت و مردم باید تلاش کنند این زخم‌ها را که شامل مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌شود هر چه سریع‌تر برطرف کنند و این امر زمانی محقق می‌شود که دولت و ملت هر یک به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

وی در پایان اضافه کرد: بهبود ساعت مفید کاری، پرهیز از اسراف و تجملات، اجتناب از خرید کالاهای خارجی و تحقق نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی با تلاش دولت و مردم تنها راه برون رفت از همه مشکلات موجود است.

۹۶/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">