پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۴۲ ب.ظ

۰

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را مانع اصل تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در جهان دانست.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در حاشیه اولین نشست گفتمان دانشجویی جهان اسلام در مجتمع دکتر شریعتی مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این که تروریست ها و معاندین سوری هرگز خواستار اصلاح نظام سیاسی در سوریه نبوده‌اند اظهار کرد: تروریستی ها اگر خواستار اصلاح نظام سیاسی سوریه بودند هرگز سلاح به دست نمی‌گرفته و دست به کشتار وحشیانه انسانهای بی‌گناه نمی‌زدند.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: نظام سیاسی سوریه دست به اصلاحات سیاسی،‌اجتماعی و اقتصادی در سوریه زده است و این اصلاحات سیاسی را می‌توان در برگزاری انتخابات و تشکیل پارلمان مردمی به وضوح دید.

قدیری ابیانه با بیان این که افرادی که اسلحه به دست گرفتند و به طفل سه ساله رحم نکرده و او را به دار می‌آویزند گفت: آنان هیچگاه به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند و هدف اصلی تروریست‌ها را نابودی سوریه به عنوان محور مقاومت اسلامی در برابر تجاوز طلبی‌های رژیم اشغال‌گر قدس است.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه تروریست‌های و معاونین سوری را مزدوران رژیم جعلی اسرائیل و مرتجعین عرب تلقی و به دلیل این ادعا اشاره و خاطر نشان کرد: افرادی که با کمک‌های مالی کشورهای مرتجع عرب منطقه و با سلاح‌های اسرائیل دست به کشتار و آتش جنگ داخلی در سوریه می افروزند بدون هیچ شکی مزدوران جبهه عربی و غربی هستند.

دکتر قدیری ابیانه به نقش محوری و مهم حزب الله،مقاومت حماس و سوریه اشاره و در این رابطه یادآور شد: مقاومت اسلامی حماس، حزب الله و سوریه سه نیروی محوری و مقاومت در اطراف مرزهای فلسطین اشغالی هستند که دسترسی کامل به عمق استراتژیک اسرائیل دارند.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی به خوبی دریافته است که اگر بخواهند کوچکترین تجاوزی به ایران اسلامی و منافع آن داشته باشند از سوی این سه محور مقاومت اهداف استراتژیک این رژیم جعلی مورد حمله قرار خواهد گرفت. از همین رو است که وزیر امور خارجه انگلیس در سخنانش مداخله جویانه ادعا می‌کند هدف غرب در سوریه تسلط بر ایران و هدف تسلط بر ایران، تصاحب منابع نفتی و گازی خاورمیانه است.

این دکترای مدیریت استراتژیک اظهار کرد: منابع نفتی امریکا ده سال و انگلستان تا 4 سال دیگر به اتمام می‌رسد. یکی از اهداف اصلی بوش برای کشور گشایش همین مسئله بحران و منابع نفتی بود که به عراق حمله ور شد و بعد از آن قصد داشت به ایران نیز حمله کند اما همانطوری که شوروی سابق در افغانستان شکست خورد امریکا نیز در افغانستان و عراق نیز محکوم به شکست خواهد بود.

سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک تاکید کرد: اسرائیل با توجه به شکستی که در مقابل حزب الله و حماس در جنگی کاملا نابرابری خورده است با تجهیز گروههای تروریستی قصد دارد راه ارتباطی ورود سلاح به حزب الله را با براندازی دولت بشار اسد قطع کند و بعد از نابودی دولت سوریه، نوبت حزب الله و حماس خواهد بود و آنان را نیز نابود کرده تا انتقام شکست حوزه خود را بگیرد. البته این را باید نیز گفت که جمهوری اسلامی ایران به به تنهایی می‌تواند از خود دفاع نماید اما حضور این سه محور مقاومت اسلامی در منطقه موجب بازدارندگی می‌شود.

قدیری ابیانه پیچ تاریخی مورد نظر مقام معظم رهبری را همین بیداری اسلامی و تحولات سوریه دانست و با هشدار به این که اگر غرب بتواند بیداری اسلامی را معکوس کرده و حیات اسرائیل را تضمین نماید توانسته است جلوی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی را گرفته بگیرد، رژیم اشغالگر قدس و جهان غرب را مانع تشکیل تمدن بزرگ اسلامی دانست.

وی گفت: البته این را نباید فراموش کرد که هر نظامی به هر حال مخالفینی دارد؛ در سوریه نیز افرادی هستند که با نظام تک حزبی در سوریه مخالف هستند اما این مخالفین هیچ گاه با کشتار وحشیانه مردم و تروریسم موافق نبوده و دولت سوریه بیش از هر کشور عربی منطقه به دنبال اصلاحات است.

۹۱/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">