پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱ ق.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک، گفت: سخنان مقام معظم‌رهبری در اجلاس شلیک تیرهایی به سمت بی‌عدالتی و ظلم بود که دیر یا زود دشمنان را از پای در می آورد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با "محدوده" ضمن اشاره به سابقه جنبش عدم تعهد، گفت:برگزاری اجلاس سران در تهران همزمان با دو رویداد مهم بین المللی اتفاق افتاد که نقش مهمی در تاثیر گذاری آن در سطح جهانی دارد.

وی ادامه داد: بحران اقتصادی غرب و بیداری اسلامی در منطقه زمینه گسترش اقدامات و ضریب تاثیر گذاری مصوبات سران جنبش عدم تعهد را افزایش خواهد داد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سقوط رژیم وابسته به غرب مبارک به عنوان رئیس اجلاس پانزدهم و ریاست ونزوئلا در دوره هفدهم اجلاس نم ، ظرفیت‌های ضد امپریالیستی این کشورها را ادامه قدرت نمایی اجلاس شانزدهم عنوان کرد و افزود :این بهترین فرصت برای ایران است تا با حمایت 120 کشور تاثیر گذار که اکثریت از اعضای اصلی سازمان ملل هستند قلمرو جنبش را در مناصبات بین المللی افزایش دهد.

قدیری ابیانه، گفت: اگر اعضای جنبش عدم تعهد با اتحاد راسخ به مصوبات اجلاس پایبند باشند می توانند در مجمع عمومی سازمان ملل هر مصوبه ای را به تصویب برسانند.

وی در ادامه ضمن اشاره به تلاش غرب برای منزوی کردن ایران، خاطر نشان کرد:با توجه به تقلای آمریکا ، اسرائیل و هم پیمانانشان برای ممانعت از سفر سران به ایران ، تشکیل اجلاس باشکوه شانزدهم در تهران به همگان نشان داد که ایران منزوی نیست بلکه این خود آمریکا و همپیمانانش هستند که منزوی شده اند و از طرفی شکستی بزرگ برای آنها و پیروزی ارزشمندی برای ما بود.

اولین رایزن مطبوعاتی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری که جنبش را از حالت تدافعی به تهاجمی سوق داد نقطه عطفی در تاریخ جنبش عدم تعهد بود که خوشبختانه اعضای "نم" هم با مواضع ایشان همسو بودند.

قدیری ابیانه با اشاره به سخنان برخی از سران عدم تعهد در سالن اجلاس گفت:اعتراض به مهندسی معیوب در ساختار سازمان ملل و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مصوبات اجلاس در این رابطه از بارزترین نمونه های استقبال از بیانات مقام معظم رهبری است.

وی در پایان تاکید کرد:سخنان مقام معظم رهبری شلیک تیر هایی به سمت ظلم و بی عدالتی بود که دیر یا زود دشمنان را از پای در می آورد.

۹۱/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">