پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ب.ظ

۰

جناب آقای دکتر صادق زیباکلام

با سلام، از آنجا که بارها اعلام کرده اید که کی و کجا مردم خواستار نابودی اسراییل شده اند، از شما دعوت می کنم روز جمعه برای تماشای مردم در حواشی راهپیمایی روز قدس شرکت فرمایید.

نه برای اینکه به جمع مردم در محکومیت اسراییل بپیوندید، زیرا از جنابعالی که در اوج بمباران غزه و کشتار فلسطینیان اعلام کردید که اسراییل را به رسمیت می شناسید چنین توقعی ندارم.

از شما که حاضر نیستید پا بر روی پرچم رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بگذارید، پرچمی که دو نوار آبی آن سمبل رودخانه های نیل و فرات است و بدین معنی هست که تمام سرزمین های بین این دو رودخانه، که شامل مکه و مدینه نیز می شود متعلق به صهیونیستهاست، انتظار حمایت از مردم مظلوم فلسطین را ندارم. 

برای اینکه حضور شما به مخالفت شما با کشتار بیگناهان تعبیر نشود و رسانه های آمریکا و انگلیس و اسراییل از شما دلخور نشوند و همواره و کماکان مواضع شما در خدمت به رژیم صهیونیستی را پوشش تبلیغاتی دهند می توانید روی خود را بپوشانید تا خدای نکرده نه دشمنان ملت ایران و نه دوستان ملت ایران به غلط تصور نکنند که شما با کشتار فلسطینی ها مخالفید.

جمعه شب نیز صحنه های حضور انبوه مردم در نقاط مختلف کشور را از تلویزیون مشاهده نمایید تا دیگر در جلسات و مناظره‌ها مدعی نشوید که مردم ایران مخالف رژیم صهیونیستی نیستند.

البته می‌دانم که باز هم ادعای بی‌اساس خود را تکرار خواهید کرد.

چون مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی انصاف و وجدان می خواهد که شما مدتهاست زیر پا گذاشته و فاقد آن هستید.

امیدی به بیداری شما ندارم، چون می دانم که خواب نیستید و فقط خود را به خواب زده اید و قرار نیست با اتخاذ موضع علیه جنایات رژیم صهیونیستی حمایت آنها را از خود از دست بدهید.

البته حمایت شما و امثال شما از جنایتکاران صهیونیست مانع سقوط حتمی این رژیم سفاک نخواد شد و چیزی جز شرمساری برای شما و هم مسلکانتان به ارمفان نخواهد آورد.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

۹۷/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">