پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

۰

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسایل سیاسی و استراتژیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»با اشاره به نوسانات نرخ ارز و سکه و نیز تغییرات قابل توجه قیمت خودرو و مسکن در روزها و هفته های اخیر اظهار داشت: بخشی از این افزایش قیمت، طبیعی است اما بخش مهم دیگر آن ناشی از آثار روانی است که متاسفانه عملکرد نامناسب دولت و همچنین مردم و البته توطئه های خارجی در تشدید این موضوع دخیل می باشد.

وی افزود: ما اگر به بیانات و شعارهای سال که رهبر معظم انقلاب مطرح کرده اند عمل می کردیم و اقتصاد درونزا را محقق می ساختیم این گونه نباید وضعیت اقتصادی کشور آشفته و نگران کننده می شد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا همچنین بیان داشت: واقعیت آن است که مقام معظم رهبری در سال های گذشته تاکید بسیاری بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی داشتند و حال آن که متاسفانه دولت همه چیز را موکول به برجامی کرد که در نهایت دیدیم هشدار و نگرانی رهبری مبنی بر عهدشکنی دشمن در آن درست بود.

وی افزود: جدای از بحث عملکرد نامناسب دولت و توجه بیش از حد به بیرون از مرزها برای حل مشکلات اقتصادی، نباید از نقش مردم نیز در این خصوص غافل شد چرا که متاسفانه فرهنگ کار و تلاش در بین مردم تا حدودی کمرنگ شده و نتیجه آن هم این است که ما دارای بیشترین تعطیلی ها و کمترین بازدهی ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دین مبین اسلام، بهترین تفریح را کار می‌داند، اما باور عمومی جامعه ما این است که بهترین کار، تفریح است و به نظر بنده همین ها ریشه مشکلات اقتصادی است چرا که اگر کار و تلاش در جامعه ما ارزش واقعی خود را پیدا می کرد و از آن سو قناعت و مصرف درست جایگزین اسراف می شد، شاهد مشکلات گذشته و اکنون نمی بودیم و تحریم‌ها نیز نمی‌توانست بر روی ما چندان اثرگذار باشد.

قدیری ابیانه همچنین بیان داشت: ما باید برای عبور از مشکلات روی پای خود بایستیم و به مولفه های اقتصاد مقاومتی عمل کنیم تا با تقویت اقتصاد داخلی بتوانیم در برابر تکانه های اقتصادی که بخشی از آنها ریشه در توطئه دشمن دارد، مقاوم بایستیم و به خوبی کشور را اداره کنیم.

 ۱۳۹۷/۴/۲

hawzahnews.com/mobile/mobiledetail/News/453712/3 

۹۷/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">