پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵ ب.ظ

۰

آیت الله جنتی فرموده‌اند که: "قوه قضائیه عاملان اصلی گرانی را دادگاهی کند".

عنصر خائن و منحرف و فتنه‌گر تاج‌زاده هم افاضه کرده و گفته که: "اگر قرار بر دادگاهی کردن عاملان اصلی گرانی باشد، جنتی در صف اول قرار می‌گیرد که با نظارت استصوابی، ملت را از خدمات شایسته‌ترین‌ها محروم کرده و به فساد دامن زده است".

مثلا خود تاج‌زاده و رفیقش حجاریان جزو افراد "شایسته‌ای" هستند که امکان کسب تاییدیه توسط شورای نگهبان را ندارند و ملت از خدمات آنها محروم شده است!

تاج زاده خواستار آزادی پوشش شده و بی‌حجابی را حق زنان می‌داند که باید به آن تن داد و حدی هم برای حد بی‌حجابی تعیین نمی‌کند و تئوریسین اصلاحات یعنی حجاریان هم معتقد است که "همجنس بازی هم باید مجاز شود و منع قانونی نداشته باشد".

لابد اگر آقایان اصلاح‌طلب فرصت تایید صلاحیت می‌یافتند هم اکنون با آزادی همجنس‌بازی و اجازه خودآرایی و خودنمایی بدنی زنان وضع اقتصادی ایران بهتر می‌بود!

حداقل اصلاح‌طلبان با دریافت حقوق‌های نجومی (مثل صفدر حسینی) و اختلاس‌های چندهزار میلیارد تومانی مثل برادر جهانگیری و درخواست دو میلیارد تومان برای گذاشتن نام افراد در لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر وضعیت بهتری می‌داشتند.

فردی مثل آقای زیباکلام امیر منصور آریا اختلاس‌گر ۳ هزار میلیارد تومانی را فردی کارآفرین نامید و نسبت به دادگاهی کردن و اعدام او اعتراض کرد.

ضرب‌المثلی است که می‌گوید "چوب را که برداری گربه دزده در می‌رود".

تا آیت‌الله جنتی فرمودند "قوه قضائیه عاملان اصلی گرانی را دادگاهی کند" تاج‌زاده و همفکرانش هراسان شدند و به فرافکنی روی آوردند.

الان که نظارت استصوابی هست چه تعداد آدم فاسد و عوضی از فیلتر عبور می‌کنند، وای به حال روزی که نظارت استصوابی نباشد.

سحرخیز عنصر فتنه‌گر و اصلاح‌طلب و مسئول ستاد تبلیغات دکتر معین، سالها قبل در مجادله با اینجانب می‌گفت شورای نگهبان چه حقی دارد مردم را از رای به داوطلبین بازدارد و تاکید کرد که باید ساواکی‌ها، همجنس‌بازان، بهایی‌ها و حتی خفاش شب (مردی که به چندین زن تجاوز کرده و سپس آنها را آتش زده بود) هم بتوانند نامزد ریاست جمهوری شوند.

واقعا اگر اینها بتوانند نامزد شوند اوضاع مطابق میل اصلاح‌طلبان پیش خواهد رفت. در آنصورت وضعیت مطلوب اصلاح‌طلبان رقم خواهد خورد.

در صورتی که این افراد در راس مذاکره کنندگان با غرب بودند چیزی بیش از امتیازات داده شده به غرب در برجام پیش‌کش می‌کردند!

۹۷/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">