پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ

۰

جمعه 5 مرداد 1397 : قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک با اشاره به سالگرد علمیات مرصاد، این اقدام منافقین را ناشی از توهم منافقین و حماقت صدام دانست و تاکید کرد که اگر منافقین باز هم حماقتی انجام دهند، سرنوشتی بهتر از عملیات مرصاد در انتظار آنها نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، چند روز بعد از پذیرش قطنامه 589 توسط جمهوری اسلامی ایران، گروهک تروریستی منافقین در عملیاتی به نام «فروغ جاویدان» و با شعار «از مهران تا تهران» به کشورمان حمله کردند تا به خیال خام خود موجب نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی شوند. اما رزمندگان اسلام در پنجم مرداد 1367 در عملیاتی متقابل به نام «مرصاد» آنها را به هلاکت رساندند و فروغ جاویدانشان را به غروب تبدیل کردند.

در سالگرد شکست منافقین در عملیات مرصاد، محمدحسن قدیری‌ابیانه سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در استرالیا و مکزیک و کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، این حمله را ناشی از توهم و حماقت دانست و گفت: یکی حماقت صدام که خیال کرد پذیرش قطعنامه به این خاطر است که جمهوری اسلامی دیگر نمی‌تواند در برابر تهاجم‌های دشمن از خود دفاع کند. دوم، توهم منافقین بود که خیال می‌کردند برای رسیدن به تهران فقط نیاز به یک راهپیمایی دارند که این نشانه حماقت آنها بود و همین خیال‌پردازی‌ها باعث شد در عملیات مرصاد ضربات سنگینی به منافقین وارد شود.

وی افزود: اگر منافقین دست به این عملیات نمی‌زدند امکان از بین بردن این تعداد از آنها در یک مدت کوتاه برای ایران در آن زمان میسر نبود، لذا این عملیات مانند بسیاری از کارهای پلید دیگرشان به ضرر خودشان تمام شد و در این عملیات یکی از دشمنان ما کمرش شکست که دیگر هم نتوانستند سرپا شوند.

این دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به اینکه منافقین در عراق و ایران مورد تنفر قرار دارند خاطرنشان کرد:‌ آمریکا و آل‌سعود سعی می‌کنند هر گروهی که مخالفتی با جمهوری اسلامی دارد را تقویت کند. منافقین هم مزدور آنها هستند. آمریکا حتی در زمان حمله به عراق و بمباران این کشور تلاش می‌کرد به کمپ اشرف که محل استقرار منافقین بود آسیبی نرسد. البته مسعود رجوی در یکی از عملیات‌های موشک باران ایران از بین رفته است و حتی وزیر اطلاعات سابق عربستان در یکی از اجلاس‌های منافقین در فرانسه از «مرحوم مسعود رجوی» نام برد.

قدیری‌ابیانه با اشاره به شهادت 17 هزار نفر از مردم ایران به دست منافقین، درباره سرنوشت این گروهک تروریستی تصریح کرد: منافقین راهی به جایی نخواهند برد و اگر باز هم حماقتی انجام دهند، سرنوشتی بهتر از عملیات مرصاد در انتظار آنان نخواهد بود. در آن عملیات نیز حماقت خودشان باعث شد که آن همه از افرادشان کشته شوند. دشمن با تشکیل این گروهک و گروه‌های مشابه می‌خواست و می‌خواهد امنیت را از ما بگیرد اما موفق نخواهند شد.

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان افزود: عمر این سازمان تروریستی تمام شده است، هرچند غرب سعی می‌کند آنها را سرپا نگه دارند ولی فایده ندارد و مردم ما هرگز جنایت منافقین در ایام جنگ را فراموش نمی‌کنند.

goo.gl/WKma1S

۹۷/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">