پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ق.ظ

۰

با آمریکا راه غارت کشور را باز می‌کند.

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ق.ظ

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز باز شدن راه غارت کشور نخواهد داشت.

قدیری ابیانه: ارتباط با آمریکا راه غارت کشور را باز می‌کند

به گزارش افکارنیوز، حسن قدیری ابیانه شب گذشته در نشست نهضت روشنگری در سبزوار با بیان اینکه متأسفانه برخی از سیاسیون ساده لوحانه از پیشنهاد ترامپ مبنی بر مذاکره خوشحال شده و در پی باز کردن راهی برای این مذاکرات هستند اظهارداشت: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز باز شدن راه غارت کشور نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل اصلی که امروز کشور با آن درگیر است موضوع مفاسد اقتصادی است تاکید کرد: متأسفانه ارز چند نرخی و وجود امضاهای طلایی برای ارائه ارز دولتی به افراد خاص سبب ایجاد رانت و که خود مولد فساد است شده است.

قدیری ابیانه با اشاره به این موضوع که متأسفانه افرادی که در انتخابات کاندیدا می‌شوند وعده‌هایی را که در عملیاتی کردن آن ناتوان هستند به مردم می‌دهند تصریح کرد: پس از پیروزی در انتخابات این افراد مجبور به بهانه‌تراشی برای عدم عمل به وعده‌های خود می‌شوند.

سفیر سابق ایران در مکزیک به ترویج سفرهای خارجی بی‌مورد خرید کالاهای خارجی با مشابه داخلی اشاره کرد و افزود: متأسفانه نتیجه اولیه این اقدامات خروج ارز از کشور و ضربه به اقتصاد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جریانی سعی دارد تا مشکلات ایجادشده را به‌نظام و رهبری نسبت دهد ادامه داد: مشکلات در پی تصمیمات دولت به‌عنوان مجری و مجلس به‌عنوان ناظر بر عملکرد دولت به وجود می‌آید که هردو برخاسته از رأی مردم هستند.

قدیری ابیانه در ادامه با اشاره به اینکه راه برون‌رفت از مشکلات عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون است تصریح کرد: تا زمانی که دولت در این راه قدم نگذارد مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.

goo.gl/nQxHgr

۹۷/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">