پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۷ ق.ظ

۰

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز افرادی مسلح به روی مردم آتش گشودند و موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم و نیروهای نظامی شدند.

پس از این حادثه خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که گروه تجزیه طلب "الاحواز" مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در اینباره با محمد حسن قدیری ابیانه، استراتژیک و سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفتگو کرد. وی گفت: این حادثه یک پیش برنامه برای حضور دونالد ترامپ در شورای امنیت بود و چنین عملیاتی بدون اطلاع سازمان سیا آمریکا و عربستان قطعا نبوده و گروه های تروریستی معمولا مورد حمایت آمریکا، انگلستان، اسرائیل و برخی اعراب هستند.

اما این اقدامات چیزی را تغییر نمی دهد، ملت ایران یک تجاوز گسترده 8 ساله را تجربه کرده و این در حالی بود که آمریکا، اروپا و ارتجاءعرب حامی صدام بودند و همه نوع سلاح در اختیار صدام قرار دادند، ولی موفق نشدند. این ترورها به غیر از افزایش نفرت مردم از تروریست ها اثر دیگری ندارد و پول های عربستان و امثال آن نمی تواند تاثیری در صلابت نظام ایران داشته باشد.

لذا با وجود تلاش و سرمایه گذاری دشمنان، این حرکات کورکورانه ثبات نظام را برهم نمی زند و ما به یاد داریم سازمان منافقین بیش از 17 هزار نفر را ترور کرد و با وجود این ترورها، نظام به پیشرفت خودش ادامه داد.

من عوامل پشت این ماجرا را سازمان سیا و یک پیش برنامه برای حضور ترامپ در سازمان ملل می دانیم و آنها تلاش می کنند با این اقدامات کور و تروریستی به ایران ضربه بزنند، ولی آنها موفق به این کار نخواهند شد و این اقدامات نمی تواند شکست آمریکا در سوریه و عراق، شکست اسرائیل از حماس و حزب الله و شکست عربستان و امارات را در یمن جبران و یا به فراموشی بسپارد. طبیعتا ما با عناصر ترویست برخورد قاطعی خواهیم داشت و پرقدرت به مسیر خود ادامه می دهیم. 

عملیات تروریستی در اهواز توسط یک گروه جدایی طلب "الاحواز" صورت گرفته و آنها همانند صدام ادعا دارند که استان خوزستان که آنرا ال احواز می‌نامند باید از ایران جدا شود. اینها نادان هایی هستند که نفهمیدند صدام پس از 8 سال جنگ موفق به انجام این کار نشد.

به عقیده من هدف این حمله به روابط ایران و عراق و یا برهم زدن امنیت مراسم اربعین هم ربط ندارد. هر چند آنها تلاش دارند روابط ایران و عراق را خدشه‌دار کنند و یا مراسم اربعین را نا امن نمایند ولی این حملات ارتباطی با این موارد ندارد.

goo.gl/dEMgkZ

۹۷/۰۷/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">