پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: چند سال پیش خاخامی را در آمریکا دستگیر کردند که از فلسطین به‌طور مخفیانه اعضای بدن فلسطینیان را به آمریکا وارد کرده و به قیمت گزاف می‌فروخت؛ اما رسانه‌های آمریکایی این موضوع را مسکوت گذاشتند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به‌روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، اظهار داشت: صهیونیست‌ها براساس کتاب تلمود کتاب شریعت یهودیان که صهیونیست‌ها به آن اعتقاد دارند، غیر یهودیان به‌عنوان حیوان ناطق محسوب می‌شوند که باید در خدمت نژاد برتر و انسان واقعی یعنی یهودیان باشند.

وی افزود: طبق این کتاب تجاوز به نوامیس و کشتن غیریهودیان ازجمله کودکان نه‌تنها اشکالی ندارد؛ بلکه یک واجب دینی محسوب می‌شود؛ لذا صهیونیست‌ها هیچ ابایی از کشتن کودکان ندارند و فلسطینیان اولین قربانی جنایات صهیونیست‌ها هستند و هیچ حدومرزی برای خود قائل نیستند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه آن‌ها نه‌تنها به کشتن کودکان فلسطینی اقدام می‌کنند؛ بلکه اعضای بدن آن‌ها را نیز از تن جدا کرده و به معرض فروش می‌گذارند و این رفتار را با مجروحین و نیز اسرای فلسطینی نیز انجام می‌دهند، تصریح کرد: چند سال پیش خاخامی را در آمریکا دستگیر کردند که از فلسطین به‌طور مخفیانه اعضای بدن فلسطینیان را به آمریکا وارد کرده و به قیمت گزاف می‌فروخت؛ اما رسانه‌های آمریکایی این موضوع را مسکوت گذاشتند.

به گفته‌ی قدیری‌ابیانه دولت‌های کشورهای غربی نه‌تنها در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در کلیت آن و علیه کودکان به‌صورت اخص مخالفتی نمی‌کنند بلکه زمینه‌های بروز و تکرار این جنایات را فراهم می‌نمایند و تلاش زیادی را انجام می‌دهند تا اخبار این جنایات در رسانه‌های غربی نزد افکار عمومی جهانیان مطرح نشود.

دکترای علوم استراتژیک با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هر کس را که با جنایات صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند به تبعیض نژادی متهم کرده و در دادگاه‌های کشورهای غربی آن‌ها را محکوم می‌نمایند درحالی‌که خودشان نژادپرست‌ترین افراد در تاریخ بشریت هستند، اظهار داشت: آن‌ها حتی دین الهی را که به‌واسطه حضرت موسی (ع) نازل‌شده بود تحریف کرده و آن را نژادی مطرح کردند، یعنی یهودیت از مادر به فرزند منتقل می‌شود که این خود یعنی حتی دین را نژادی کرده‌اند.

وی ابراز داشت: به‌هرحال باید جنایت‌پیشگی رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی جهانیان افشاگری شود، بخصوص در کشورهایی که دولت‌هایشان حامی رژیم صهیونیستی هستند و از تمام ابزار ممکن ازجمله شبکه‌های اینترنتی باید در جهت این افشاگری استفاده کرد و مطمئن بود که این مبارزات به نتیجه خواهد رسید.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی که با شعار «سلطه از نیل تا فرات» وارد عرصه اشغالگری فلسطین شد و جنایت‌ها مرتکب گردید، امروز در موقعیتی است که مجبور شده دور خود دیوار بکشد و حتی از بادکنک‌های آتش‌زای فلسطینی نیز وحشت دارند.

به گفته‌ی سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا این در حالی است که حامیان اصلی رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا نیز گرفتار بحران‌های شدیدی بوده و موقعیت تک ابرقدرتی خود را از دست‌داده و رو به افول هستند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به اینکه برخی خاخام‌های صهیونیستی خواستار کشتن کودکان فلسطینی شدند و گفتند: این کودکان وقتی بزرگ شوند به جوانانی تبدیل می‌شوند که با سلطه رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند پس بهتر است که در کودکی کشته شوند، اظهار داشت: اما در تی‌شرت سربازان صهیونیستی طرح‌هایی ارائه‌شده که تصویر زن مسلمان محجبه فلسطینی بارداری را نشان می‌دهد که به‌عنوان هدف انتخاب‌شده و روی آن نوشته‌اند: یک تیر دو نشان، یعنی با شلیک به زن باردار، دو نفر را، زن و کودک در رحمش را بکش و طرح این تی‌شرت باید در سطح جهان انعکاس یابد.

دکترای علوم استراتژیک یادآور شد: البته باید توجه داشت که صهیونیست برابر یهودیت نیست و بسیاری از یهودیان در جهان از جمله تعداد قابل‌توجهی از خاخام‌های یهودی در آمریکا و انگلستان، رژیم صهیونیستی را غاصب می‌دانند و از آن حمایت نمی‌کنند و اتفاقاً بیشترین سانسور توسط رسانه‌های صهیونیستی در مورد این خاخام‌های ضد صهیونیست است و باید به این خاخام‌ها نیز کمک کرد تا صدایشان را به جهانیان برسانند.

دکتر قدیری با بیان اینکه ایران همواره از فلسطین حمایت کرده و در مقابل شعار «سلطه از نیل تا فرات» صهیونیست‌ها، شعار آزادی فلسطین از «نهر تا بحر» را مطرح کرده است، بیان داشت: فلسطین باید به‌طور کامل به نقشه بازگردد و صهیونیست‌هایی که از سراسر جهان به این سرزمین کوچ کردند باید به سرزمین اصلی خویش بازگردند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها تحت این عنوان که هیتلر تحت عنوان حق داشتن سرزمین برای یهودیان از اشغال فلسطین حمایت کردند، تصریح کرد: حال‌آنکه چنانچه جرمی را نازی‌های آلمان مرتکب شده‌اند، آن‌ها خودشان باید بخشی از سرزمینشان را برای تشکیل دولت یهود انتخاب کنند نه اینکه فلسطینی‌ها را که در کشتار یهودیان نقشی نداشتند قربانی کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: آن‌ها جنایاتی را در حق فلسطینی‌ها مرتکب شدند که حتی نازی‌ها نیز در مقابل یهودیان و دیگران مرتکب نشده‌اند و آنچه امروز در فلسطین جاری است یک هلوکاست واقعی است که توسط رژیم صهیونیست و حمایت غربی‌ها انجام می‌شود.

farsnews.com/news/13970710000263

۹۷/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">