پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ

۰

مشهد - خبرگزاری مهر: کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: فریب کاری و توطئه های استکبار علیه کشور عامل صحیح معرفی نشدن نظام جمهوری اسلامی برای سایر کشورها شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر شنبه در پنجمین همایش فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی و در جمع هنرمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهارکرد: مساجد بخشی از فعالیت های خود را به فعالیت های بین المللی در عرصه دین اختصاص دهند.

کارشناس عالی وزارت خارجه با اشاره به اینکه  نظام اسلامی، سالم ترین نظام در دنیا است، اظهار داشت: فریب کاری و توطئه های استکبار علیه کشور از عوامل صحیح معرفی نشدن نظام جمهوری اسلامی برای سایر کشورها شده است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم جامعه در رابطه با میزان درآمد حاصل از ذخایر نفتی کشور دچار توهم شده اند که این مسئله سبب فاصله گرفتن عده ای ازسیاست و مذهب و موجب جذب شدن افراد  به مکاتب منحرف و عرفان های کاذب است، گفت: پرهیز از اسراف، نخریدن کالای خارجی و بالا بردن سطح کیفیت کالای ایرانی امری مهم برای پیشرفت کشور و افزایش قدرت پول ملی است.

قدیری ابیانه توزیع عادلانه و برخورد قاطعانه با متخلفان را امری ضروری دانست و افزود: در حال حاضر کشور از حیث فرهنگ کاری جزء ضعیف ترین و از نظر مصرف و تعطیلات رسمی جزء بالاترین کشورهاست که این مسئله با پیشرفت و توسعه اقتصادی در تضاد است.

کارشناس عالی امور استراتژیگ به بحث بهره مندی کانون های مساجد از اینترنت  اشاره کرد و تصریح کرد: فعالیت مساجد در حوزه بین الملل  موجب گسترش و انتقال مفاهیم دینی  در سراسر دنیا  می شود.

 وی مساجد را پایگاهی برای حل مشکلات مردم دانست و بیان داشت: در مساجد اتاق های فکر اشتغال، ازدواج و برپا شود تا مشکلات بیکاری و ازدواج جوانان را حل کند.

وی با اشاره به بیانات حضرت علی( ع) در خصوص حکومت و حکومت داری گفت: اگر مردم وظایف خود را در جامعه به خوبی انجام ندهند، با وجود دولتی کارآمد و مقتدر باز هم پیشرفت کافیی نخواهند داشت.

کارشناس عالی وزارت خارجه با اشاره به این مطلب که از احادیث و آیات متناسب با زمان و مکان باید استفاده شود تا در دل مخاطب نفوذ کند، تصریح کرد: مسلمان کردن افراد به خصوص در این دوره که افراد چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی دچار بحران شده اند، کار دشواری نیست.

۹۱/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">