پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه با بیان اینکه انتخاب کروبی به عنوان دبیرکل موید مواضع انحرافی حزب اعتماد ملی است،‌ گفت: رفتار کروبی نشان می‌دهد که او از مبانی انقلاب دور شده و عملکردش به نفع بیگانگان است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به بحث‌های مطرح پیرامون احتمال دبیرکل شدن مهدی کروبی برای حزب اعتماد ملی اظهار داشت: نه در معاند بودن آقای کروبی با نظام شکی هست و نه در انحراف و فتنه‌گری حزب اعتماد ملی؛ از نشریات و مواضع این حزب مشخص می‌شود که نه تنها با ایران و نظام بلکه پایبندی به اسلام هم ندارند. 

قدیری ابیانه با بیان اینکه انتخاب کروبی به عنوان دبیرکل این حزب موید مواضع انحرافی و فتنه گرانه حزب اعتماد ملی است،‌ تصریح کرد: کسانی که در این حزب عضو هستند نباید بتوانند در هیچ مقام و منصبی در کشور مسئول باشد فلذا یک دلیل موجه برای شورای نگهبان است که نامزدی این حزب را برای مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولیت‌ها رد کند. 

وی افزود: رفتار آقای کروبی نشان می‌دهد که او از مبانی انقلاب دور شده و عملکردش به نفع بیگانگان است. شاید موقع‌اش رسیده باشد که مسئولین کشور ملاحظه کردن او را کنار گذاشته و وی را در دادگاه محاکمه و مجازات کنند. 

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه حزب اعتماد ملی یکی از نقطه امیدهای دشمنان است تصریح کرد: وقتی شیمون پرز گفت اصلاح‌طلبان سرمایه‌های رژیم صهیونیستی در ایران هستند، حزب اعتماد ملی هم یکی از آن سرمایه‌ها محسوب می‌شود اما این سرمایه نمی‌تواند کارساز باشد چون اینها افرادی حقیر هستند؛ فلذا حزب اعتماد ملی با کروبی یا بدون او اثری در روند تحولات کشور ندارند. 

وی با بیان اینکه اعضای اعتماد ملی ادعای اداره کشور را دارند و این در حالی است که حزب خود را هم نتوانستند اداره کنند، اظهار داشت: شکاف عمیقی بین‌شان رخ داده که عمیق‌تر هم خواهد شد چون اعتماد ملی با این مواضع‌اش از مواضع قدرت و مسئولیت بیش از گذشته طرد خواهد شد و این در حالی است که هدف اصلی حزب و اعضایش تصاحب مناصب حکومتی است که البته به درگیری برای بدست آوردن مناصب حزبی تقلیل یافته است. 

farsnews.com/news/13970718000491

۹۷/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">