پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۵ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: دشمن دلش برای ما نمی سوزد، آنها به دنبال ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی هستند.

به گزارش رهیاب ؛ شب گذشته همایش گرامیداشت حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز در سالن امام خامنه ای (مدظله العالی) مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این همایش که با میزبانی مدیریت حوزه های علمیه استان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد، دکتر پاک آئین نماینده سفیر اسبق ایران در کشور آذربایجان، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی، حضور داشتند.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در این همایش با اشاره به محرومیت موجود در استان خوزستان، اظهار داشت: بودجه عمرانی استان خوزستان از بودجه عمرانی مصوب برای تهران و اصفهان بیشتر بوده است اما متاسفانه همچنان شاهد محرومیت در این استان هستیم.

وی افزود: برخی می گویند چرا با وجود اینکه ایران صادرکننده نفت است اما اکثر مردم مشکلات اقتصادی دارند؟ درحالی که اینگونه که درباره درآمدهای نفتی تصور می شود، نیست.

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: برای مثال فرض کنید دولت تصمیم بگیرد تمام درآمد صادرات نفت را میان مردم تقسیم کند، کل درآمد صادرات نفت در سال 96 هزار میلیارد تومان است که اگر یک تقسیم ساده بر جمعیت کشور کنیم، ماهیانه 100 هزار تومان برای هر فرد می‌شود، پس این عددهای نجومی که برخی تصور می‌کنند، نیست.

قدیری ابیانه عنوان کرد: صادرات نفت برای هر ایرانی در هر ماه، کمتر از یک بشکه است و مقایسه آن با کشورهای عربی مانند امارات با حجم بالای صادرات نفت و جمعیت کم آنها، نشان می دهد، سهم یکسال صادرات نفت یک تبعه اماراتی برابر با حدود 80 سال صادرات نفت یک ایرانی است!

وی افزود: بنابراین درآمد نفت برای حقوق کارمندان نیز کافی نیست و دولت تاکنون مجبور به استقراض 800 هزار میلیاردی شده، یعنی دولت به ازای هر ایرانی اکنون حدود 10 میلیون تومان بدهکار است.

سفیر اسبق ایران در مکزیک گفت: همه می گویند که خاوری سه هزار میلیارد تومان را به کانادا برده، اما او فقط سه میلیون دلار رشوه گرفته و فرار کرده، مجرم اصلی که مالک شرکت امیر منصور آریا است، دستگیر و اعدام شده و بیش از این مبلغ از او باز پس گرفته شده است.

قدیری تصریح کرد: باید این موضوعات را برای مردم شفاف کنیم تا توقعات تنظیم شود، اما دولت حتماً باید پاسخگوی درآمد و هزینه کرد خود به مردم باشند.

وی با بیان اینکه دولت قطعاً وظایفی برای محرومیت زدایی دارد، خاطرنشان کرد: نباید دست روی دست گذاشت تا دولت همه کارها را انجام دهد، باید با استفاده از ظرفیت داخلی هر منطقه، به دنبال شکوفایی باشیم.

قدیری ابیانه گفت: همه اقوام ایرانی فکر می کنند حق آنها خورده شده اما باید این موارد روشنگری صورت گیرد، این نظام حامی حقوق تمامی ایرانیان با هر قومی است و اگر این موارد برای مردم شفاف شود، بسیاری از مشکلات امنیتی ما نیز حل خواهد شد.

وی افزود: مطالبه مردم از دولت باید این باشد که چرا ما 45 هزار و پانصد تومان یارانه می گیریم اما برخی مسئولان حقوق های نجومی دارند؟ چرا هزاران میلیارد تومان وام بدون ضمانت معتبر داده شده است؟

قدیری تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که از مشکلات و نارضایتی های اقتصادی موجود در کشور، سوءاستفاده کرده و اصل نظام را هدف قرار دهد.

قدیری ابیانه گفت: دشمن دلش برای ما نمی سوزد، آنها به دنبال ایجاد تفرقه میان اقوام ایرانی هستند.

rahyabnews.com/fa/news/154467

۹۷/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">