پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۵ ب.ظ

۰

در سال 1990 اندرئوتی نخست وزیر سرشناس ایتالیا پرده از رازی بزرگ برداشت. او گفت:

"گلادیاتور" نام گروه سری آمریکایی بود که برای مهار کمونیستها در ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی بکار گرفته شد.

کمونیستها بویژه در ایتالیا از محبوبیت بالایی برحوردار بودند و ا مکان پیروزی در انتخابات برایشان وجود داشت. یکی از روش‌های این گلادیاتورها، ترور افراد سرشناس ضدکمونیست بود. آنها با ترور و سپس نشانه گرفتن انگشت اتهام به سمت کمونیستها، سعی در منزوی کردن این گروه در اذهان عمومی داشتند و چون فرد ترور شده ضد‌کمونیست و از مخالفان سرشناس آنها بود این اتهام بسیار راحت‌تر به گروه‌های کمونیستی می‌چسبید.

در این راستا عوامل داخلی و رسانه های خارجی به متهم کردن کمونیستها پرداختند تا کمونیستها را متهم کرده و حزب کمونیست را که در آستانه پیروزی در انتخابات بود به شکست بکشانند که موفق هم شدند.

اینک رسوایی بزرگی برای آل سعود در رابطه با قتل خاشوقچی که به طرز فجیعی کشته شد پیش آمده است. پومپئو وزیر خارجه و رئیس سابق سازمان سیای آمریکا در سفر به عربستان طرح نجات آل سعود از این رسوایی را مطرح کرده است.

یکی از راهها این است که قتل‌هایی مشابه با قتل خاشوقچی در ایران رخ دهد و از این طریق بتوانند با تحت الشعاع قرار دادن جنایت آل سعود، جنایات فجیع را به جمهوری اسلامی ایران نیز نسبت دهند و از مخالت‌ها با تحریم ایران در سطح جهانی نیز بکاهند.

ابتدا عوامل آمریکا در ایران و رسانه های بیگانه شروع کردند قتل خاشقچی را به ماجرای قتل فروهر که در زمان ریاست جمهوی خاتمی رخ داد مقایسه کنند، اما گذشت زمان مانع بهره برداری کامل آنها از این رخداد قدیمی و اتهامات بود.

به جنازه هایی تازه نیاز دارند که به نحو فجیعی کشته شده باشد. چون جسد خاشقچی تکه تکه شده بود، جسد مورد نیاز هم باید مثله شده باشد.

مقتولین باید از کسانی باشند که بتوان مخالفت آنان با نظام اسلامی را ثابت نمود هرچند از عناصر مطرح و موثر نباشند. آنها عناصر اصلی و موثر خود را قربانی نمی کنند.

باید منتظر بود و دید آنها چه کسانی را برای کشتن انتخاب می کنند.

قطعا عناصر جناح های معاند مثل فتنه گران، منحرفین و اصلاح طلبان قربانیان مناسبی برای این نقشه هستند.

اخیرا انحرافیون اعلام کردند که شخصی به نام فرشید هکی، از هواداران احمدی نژاد به طرز فجیعی کشته و مثله شده و جسدش به آتش کشیده شده است و مطابق با نقشه سازمان سیا، در سایت ها و کانال های خود نوشته اند که با توجه به مواضع او معلوم است که قاتل او چه کسانی هستند و خواسته اند که عملا در تلویحی نزدیک به تصریح نظام را عامل قتل جلوه دهند و از این قتل بهره برداری کنند. باید منتظر نطق های آتشین احمدی نژاد و یارانش در این رابطه بود.

اول قرار بود به دستور احمدی نژاد قائمی نژاد با اعتصاب غذا تا مرگ پیش برود و جسدش پیراهن عثمانی در دستان احمدی نژاد شود.

تردید ندارم که این قتل یک نقشه طراحی شده توسط سازمان سیا و به اصطلاح گلادیاتورهاست. حال سوال این است که آیا خود انحرافیون نام هکی را برای قربانی شدن به سازمان سیا داده اند یا انتخاب از خودشان است.

معتقدم باید منتظر قتل های مشابهی از سوی گلادیاتورها بود. شاید افرادی از جنس اصلاح طلبان، فتنه گران، اصناف پر جمعیت، هدف های مناسبی برای این توطئه سازمان سیا باشند.

۹۷/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">