پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۷ ق.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسایل استراتژیک در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا گفت: قدرت‌های استکباری با وجود اتحاد ملت ایران نتوانستند در توطئه‌های خود موفق شوند.

کارشناس مسائل استراتژیک ۱۳ آبان را تجلی آزادگی و غیرت انقلابی ملت ایران دانست و گفت: این روز تاریخی را باید به بهترین نحو به نسل آینده توصیف کرد.

وی اضافه کرد: اسناد لانه جاسوسی یک واقعیت بزرگ را نمایان کرد و آن تیزبینی و دشمن‌شناسی دقیق حضرت امام خمینی (ره) بود که توانست خط و راه صحیح را به ما نشان دهد.

قدیری ابیانه ۱۳ آبان را روز شکست و عزای آمریکا دانست و گفت: عزت و استقلال نظام جمهوری اسلامی در سایه ایستادگی مقابل استکبار جهانی به دست آمد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، آمریکا را یکی از خبیث‌ترین حکومت‌های دنیا دانست و افزود: ۱۳ آبان به ما آموخت قدرت‌های استکباری برای ملت ایران هیچ است.

وی همچنین به سخنان امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: آمریکا فکر می‌کند با اعمال تحریم می‌تواند ملت ایران را به زانو دربیاورد در صورتی که چنین نیست لذا تهدیدات دولت آمریکا پشیزی نزد ملت ایران ارزش ندارد؛ بنده با اطمینان می‌گویم که اسلام خار چشم دشمنان است.

وی بزرگداشت ۱۳ آبان را روزی ملی دانست و گفت: ۱۳ آبان روز عزای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: آمریکا فکر می‌کند با حمایت از تروریست‌ها می‌تواند به مقاصد شوم خود برسد ولی غافل از این‌که ملت ایران متحد هستند و اجازه اجرایی شدن نقشه‌های شوم آنان را نمی‌دهند.

قدیری ابیانه اعتماد به آمریکا را اشتباهی بزرگ دانست و افزود: نتیجه آن را می‌توان در برجام دید که به تعهدات خود عمل نکرد.

وی همچنین اعتماد مصدق به آمریکا را موجب سقوط دولت خود و اسارت ۲۵ ساله ملت ایران دانست و افزود: همگان باید از این تجربه تاریخی عبرت بگیرند و اشتباهات آن دوره را تکرار نکنند.

ana.ir/fa/news/15/322236

۹۷/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">