پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

۰

FATF یک بهانه با عنوان مبارزه با پولشویی است

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

محمدحسن قدیری ابیانه در ارومیه گفت: FATF یک بهانه با عنوان مبارزه با پولشویی و برای شناسایی راه‌های دور زدن تحریم‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، محمدحسن قدیری ابیانه، عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در سخنرانی عصر دیروز خود در سالن دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، با بیان اینکه FATF یک بهانه با عنوان مبارزه با پولشویی و شناسایی راه‌های دور زدن تحریم‌ها است، گفت: با توجه به اینکه ظریف از وجود پولشویی در کشور سخن می گوید باید توجه کند راه مبارزه با پولشویی امضای این لایحه نیست و هدف آنها از این لایحه شناسایی راه‌های دور زدن تحریم‌ها است.

وی افزود: مردم کشور عزیزمان سوال های زیادی در مورد مشکلات اقتصادی، پول های حاصل از فروش نفت، بیشتر بودن میزان یارانه پرداختی به مردم کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس و یا اینکه چرا برخی کشورهای بدون منابع خدادادی وضعیت اقتصادی شان بهتر از ایران است دارند، سوالات عمده و مهم مردم است که باید به اینها پاسخ صریحی داده شود.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه مردم با تکیه بر طرز فکر و برداشت های خود جواب این سوالات را اینگونه می‌دهند ، اظهار کرد: پاسخ مردم به این سوالات عدم مدیریت خوب در ایران، بیداد کردن اختلاس و دزدی در کشور است و با داشتن چنین تفکر و طرز فکری به فکر سبقت گرفتن از یکدیگر هستند و تصورات خود را بر دزد و اختلاسگر بودن همه مدیران بالادستی می دانند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه درآمد ایران به ازای هر ایرانی از نفت ماهانه ۱۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: در کشور عزیز ما ایران به خاطر تصور غلط از میزان درآمد نفتی به طور کلی مردم از اقوام، مذاهب و اقشار مختلف تصور می کنند که حقشان از منابع نفتی در کشور پایمال می شود پ، در حالیکه در حال حاضر تولید ۴ میلیون بشکه در روز سهمیه تولید نفت ایران در اوپک وجود دارد که ۲ میلیون و ۳۰۰ بشکه آن صادر شده و بقیه آن در پالایشگاه‌های کشور صرف می شود که یعنی طبق بودجه ۹۷ صادرات نفت در ایران به ازای هر نفر امسال ماهانه کمتر از یک بشکه است.

✔دشمنان با تبلیغات گسترده به راحتی پیام‌های خود را به مردم ایران منتقل می‌کنند

وی بیان کرد: تبلیغات رسانه‌ای در کشور ما ضعیف است و دشمنان با تبلیغات گسترده به راحتی مطالب کذب خود به مردم ایران را به هرصورتی که بخواهند منتقل می‌کنند و عده‌ای زیادی از مردم ایران به دلیل حفظ محور بودن آموزش در ایران، به جای تحقیق و پژوهش کردن، هر حرفی را که از طریق تبلیغات بشنوند باور کرده و قضاوت درستی را انجام نمی‌دهند.

 وی تاکید کرد: یکی از مهارت‌های زندگی فکر کردن است و مردم باید توجه و دقت کنند که هر عدد و رقمی را بدون بررسی نباید قبول کرد.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه بالا رفتن نارضایتی عمومی زمینه اغتشاش را در کشور فراهم می‌کند، افزود: باید جلوی اختلاس و دزدی‌ها در کشور را گرفت، درغیر اینصورت نارضایتی عمومی افزایش می یابد.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: دولت باید زمینه‌های اشتغال را فراهم کند و یکی از این زمینه‌ها ایجاد ظرفیت دانشگاه‌ی است و شماها باید از این ظرفیت ها با تمام توان خود استفاده کنید و علم و مهارت کسب کنید.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تجزیه و سرنگونی حکومت ایران هدف اصلی آمریکا است، خاطر نشان کرد: آمریکا برای بقای خود به نفت منطقه و ایران احتیاج دارد و آمریکا تمام توان خود را برای سرنگونی حکومت، تجزیه ایران، و تصاحب کامل نفت منطقه انجام داده و بدلیل عدم توانایی نظامی مقابله با ایران از طریق فشار و تحریم می خواهد به این اهداف شوم خود برسد و تجزیه ایران جز مهمترین اهداف آمریکا است که البته این آرزوی خود را به گور خواهد برد.

۹۷/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">