پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

۰

ایمان نباشد، دچار ایدز اجتماعی می‌شویم

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا هشدار داد: اگر ایمان نباشد، دچار بیماری ایدز اجتماعی می‌شویم.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌شهر با همکاری اداره روابط عمومی و بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی در راستای گرامیداشت هفته بسیج، همایش «شکوه مقاومت» را با حضور دانشگاهیان و بسیجیان شهرستان اسلامشهر برگزار کرد.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا در این همایش، روحیه‌ ایثار و از جان گذشتگی را مهم‌ترین ویژگی‌های جوانان انقلابی برشمرد و تأکید کرد: تا زمانی که جوانان ما معتقد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی باشند، پیروز میدان خواهیم بود.

محمدحسن قدیری‌ابیانه با بیان اینکه موج بزرگ تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی برای رسوخ در ایمان و اعتقادات جوانان و آینده‌سازان کشور است، هشدار داد: اگر ایمان نباشد، دچار بیماری ایدز اجتماعی می‌شویم.

 وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند تا زمانی که جوانان و نیروهای بسیج آماده برای ایثارگری هستند، امنیت کشور حفظ شده و راه پیشرفت کماکان وجود دارد؛ بنابراین امروز سعی دارند از راه‌های مختلف، ایمان و روحیه بسیجی و ایثارگری جوانان را نشانه گرفته و به اهداف شوم خود دست یابند.

قدیری‌ابیانه، واقع‌بینی و آرمانگرایی را مشخصه‌ مورد انتظار تمام جوانان و بسیجیان کشور دانست و خاطرنشان کرد: باید علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف خود و دشمن در تمام عرصه‌ها، آرمان‌هایمان نیز منطبق با ارزش‌هایمان باشد؛ چراکه چشم‌انداز باید بر اساس واقعیات باشد نه بر اساس آرزوها.

media.ana.ir/1397/09/06/636789127473864655_md.JPG

۹۷/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">