پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۸ ق.ظ

۰

به گزارش خبرگزاریها قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا روز سه شنبه به مناسبت روز دانشجو در مناظره اقتصاد و جهانی شدن با علی شکوهی فعال سیاسی هصلاح‌طلب دردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: عضویت در برخی از پیمان‌های بین المللی به نفع ایران نیست.

وی در این مناظره گفت: برجام ثابت کرد که کشورهای قدرتمند زیر قول خود خواهند زد و به تعهدات خود پایبند نیستند و عضویت در برخی از پیمانهای بین المللی به نفع کشور نیست.

محمد حسن قدیری ابیانه افزود: همه ما باید بدانیم که در حال حاضر اروپا بیش از یک هزار میلیارد دلار با آمریکا تبادل اقتصادی دارد و ایران نیز حدود ۲۰ میلیارد دلار با اروپا تبادل مالی دارد و به هیچ عنوان آنان در راستای تخریب منافع اقتصادی خود با آمریکا حرکت نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: دولت نباید تمام مسائل کشور را با برجام گره می زد تا آنان از این امر سوء استفاده کنند و امروز به تعهدات خود پایبند نباشند.

قدیری ابیانه افزود: ما به هیچ عنوان مخالف سرمایه گذاری خارجی نیستیم بلکه معتقدیم سرمایه های سرگردانی که در کشور وجود دارد و هر از چند گاهی به سمت طلا و سکه یا ارز می رود و تعادل بازار را برهم می زند باید برای ان برنامه ریزی شود.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم سرمایه های سرگردانی را که در جامعه وجود دارد به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم و این امر با همکاری مسئولین و مردم امکان پذیر است.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر مردم تنها نظاره گر کارهای مسئولین هستند ولی باید خود مردم هم ورود پیدا کنند و در توسعه کشور به مسئولین کمک کنند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: هم اکنون بنده مخالف پیوستن ایران به FATF می باشم چرا که همان کسانیکه در خزانه داری امریکا نشسته اند و ایران را تحریم می کنند همان افراد هم مدیریت FATF را برعهده دارند و تجربه برجام ثابت کرده است که آنان پایبند قول خود نخواهند بود و ما به هیچ عنوان نباید مراودات مالی خود را شفاف در اختیار آمریکا قرار دهیم.

وی گفت: دولت و وزارت خارجه به دنبال آن هستند تا با عضو شدن در این عهده نامه های بین المللی بهانه را از آنان بگیرند ولی این روش غلطی است زیرا آن‌ها به استناد همین منطق هر روز بهانه جدیدی را مطرح می‌کنند و ما را برای گرفتن بهانه وادار به پذیرش رفتار و عمل مورد نظر آنها می‌کنند. ولی ما باید مطمئن شویم که این عهد نامه ها به نفع منافع ملی ماست و بعد عضو ان شویم.

۹۷/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">