پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

۰

آمریکا به شدت در حال افول است

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۷ ب.ظ

رادیو اقتصاد: فصل اقتصاد ✅- محمد حسن قدیری ابسانه سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا و کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک گفت: ایالات متحده آمریکا به شدت در حال افول است. 

محمدحسن قدیری ابیانه در برنامه «رهیافت» رادیو اقتصاد افزود: این زوال موقعیت تک ابرقدرتی آمریکا مربوط به سال های اخیر نیست بلکه به واقع کلمه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده است.

وی اظهارداشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی آمریکا با تفکر و عملکرد خود به این سیر نزولی شتاب بیشتری بخشیده است.

سفیر سابق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا به نقل از رئیس سابق ناتو گفت: "آمریکا دیگر آن ابرقدرت سابق نیست، دیگر حرف آخر را در مسائل جهانی نمی زند، کاخ سفید حتی امروز اعتبار زیادی در بین رهبران کشورهای متحد هم ندارد". این در حالی است که موقعیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا خیلی بهبود یافته و هر روز نسبت به گذشته در حال بهتر شدن است.

وی در ادامه ضمن بیان این جمله که قدرت نظام جمهوری اسلامی استکبار جهانی را به ستوه آورده است، افزود: ایران امروز به قدرتی مستقل و تاثیرگذار تبدیل و حرف اول را در منطقه می‌زند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: برای مثال آمریکا، اروپا، ترکیه، اردن، رژیم صهیونیستی و تمامی کشورهای مرتجع عربی به دنبال سرنگونی سوریه بودند.

وی گفت: ایران با اینکه همسایه و هم مرز سوریه نبود تصمیم گرفت بشاراسد بماند و این کشور تسلیم تروریست ها و قدرت های جهانی و منطقه ای نشود که به لطف خدا همینطور هم شد.

این کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک افزود: این نشان از تاثیرگذاری عمیق جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

وی اظهارداشت: آمریکا برای پیشبرد اهداف نامشروع خود دست به هر کاری از ترور گرفته تا جنایت علیه بشریت، اشغالگری، تجاوز و غیره می زند اما تمامی تلاش صورت گرفته تاکنون نتوانسته این کشور را از افول موقعیت تک ابرقدرتی نجات دهد.

قدیری ابیانه در ادامه یادآورشد: آمریکا رو به افول است و ترامپ با حماقت های خود بر سرعت این افول افزوده است.

fasleqtesad.ir/Fa/News/280893

۹۷/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">