پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

۰

شاخص : سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: تعامل با کدخدا در برجام هیچ نتیجه‌ای نداشت و بزرگترین اشتباه بود؛ راه پیشرفت این است که نسبت به پیام‌ها و نامگذاری سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود متعهد و معتقد باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شاخص، محمدحسن قدیری ابیانه شب گذشته در جمع مردم قزوین که در امامزاده علی(ع) برگزار شد، انقلاب ما دستاوردهای بسیار بزرگی داشت، اظهار کرد: توطئه‌هایی که دشمنان علیه انقلاب کردند اگر برای یکی از کشورهای اروپایی اجرا می‌کردند بدون شک آن حکومت ساقط می‌شد.

وی افزود: ما در اوج تحریم‌ها به بزرگترین پیشرفت‌ها دست یافتیم؛ در زمان جنگ یک موشک نداشتیم که جواب دشمن را بدهیم اما امروز یکی از بزرگترین قدرت‌های موشکی دنیا هستیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه امید به زندگی پس از انقلاب حدود ۲۰ سال افزایش یافته است، گفت: ظرفیت دانشگاه‎های ما هر سال بیش از زمان قبل از انقلاب افزوده شده است و در آن زمان فرصت تحصیل فقط برای افرد معدودی وجود داشت.

قدیری ابیانه با بیان اینکه مشارکت مردم در جنگ و انقلاب باعث پیروزی شد، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی با وجود اینکه تمام قدرت‌های دنیا از عراق حمایت می‌کردند اما یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم و پیروز شدیم.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه و ایثارگری باعث شد در انقلاب بدون سلاح و امکانات پیروز شویم درحالی که شاه مورد حمایت همه قدرت‌های جهان بود.

سفیر سابق ایران در استرالیا اضافه کرد: هر جا که همه مشارکت داشتیم به پیروزی رسیدیم و هدایت امام راحل براساس اسلام بود لذا ما به پیروزی‌های بزرگی دست یافتیم.

قدیری ابیانه بیان کرد: تصور عموم این است که ما کشور ثروتمند هستیم و منابع بزرگی داریم و اگر دولت‌ها درست عمل می‌کردند مشکلات اقتصادی و معیشتی را نداشتیم و مسئولین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی افزود: باید نسبت به سوالاتی که در اذهان وجود دارد پاسخگو باشیم و روشنگری کنیم چراکه این حجم از بدبینی که از مدیریت‌ها در کشور ایجاد شده به خاطر تصور غلط از درآمدها است که آن را صدها برابر اندازه واقعی تصور می‌کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم نباید حکومت‌ را مسئول تامین هزینه‌های خود بدانند چراکه این تصور غلط موجب تنبلی اجتماعی شده است و بخشی از این کم‌کاری هم مربوط به ضعف فرهنگی است که باید اصلاح شود و افزود منابع طبیعی نمی تواند جای کار و تلاش مردم را بگیرد.

قدیری ابیانه عنوان کرد: تعامل با کدخدا در برجام هیچ نتیجه‌ای نداشت و بزرگترین اشتباه بود؛ راه پیشرفت این است که همگان نسبت به پیام‌ها و نامگذاری سال‌ها که از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود متعهد و معتقد باشیم.

وی ادامه داد: باید به شعار سال عمل کنیم در حالی که متاسفانه خود را مخاطب پیام رهبری نمی‌بینیم؛ اگر همه مردم و مسئولین با اعتقاد و تعهد به شعار سال‌های عمل کنند بدون شک مشکلات برطرف می‌شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: اگر مدیری ضعیف است مردم مستقیم یا غیرمستقیم آن را انتخاب کرده‌اند لذا باید آگاهانه و با شناخت انتخاب کنیم؛ ۸۰درصد مشکل اشتغال با حمایت کالای داخلی از طریق ترجیح کالای تولید داخل به کالای خارجی و کار مفید حل می شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه خضور حداکثری مردم در ۲۲بهمن پرشکوه خواهد بود، افزود: باید ببینیم که برای انقلاب چکار کرده‌ایم و خود را اصلاح کنیم چراکه عده‌ای پس از انقلاب منحرف شدند.

shakhesnews.com/تعامل-با-کدخدا-در-برجام-نتیجه‌ای-نداش/

۹۷/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">