پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: بیانیه مقام معظم رهبری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال و ورود ایران به چهل سال دوم صادر شد و در حقیقت این بیانیه چراغ راه ملت ایران برای عبور موفق از 40 سال دوم است.

محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری انقلاب برای دهه پنجم انقلاب، جوانان انقلابی چه نقشی در پیشبرد بیانیه انقلاب دارند اظهار داشت: بیانیه مقام معظم رهبری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال و ورود ایران به چهل سال دوم صادر شد و در حقیقت این بیانیه چراغ راه ملت ایران برای عبور موفق از 40 سال دوم است.

وی در ادامه افزود: این در حالی است که چشم‌انداز 50 ساله کشور تدوین شده است و در دست اصلاحات نهایی است. 

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: بنابراین کسانی می‌توانند در طول 50 سال اهداف نظام و چشم انداز 50 ساله‌ی نظام را محقق سازند که امروزه جوان هستند و به طور طبیعی راهی طولانی را می پیمایند.

 

وی ادامه داد: جوانان امروز می توانند با پشت سر گذاشتن 40 ساله دوم، آغاز 40 سال سوم را نیز ببینند بنابراین این جوانان امروز هستند که باید خود را برای ساختن ایران و پیشرفت همه جانبه و عبور از موانع آماده سازند.

 

قدیری ابیانه با اشاره به نقش جوانان در جبهه مقاومت و شهدای این جبهه از جمله «جهاد مغنیه» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از نظر قدرت اقتصادی، نظامی و تجهیزات پیشرفته به نسبت به امکانات حزب الله چه در گذشته و چه در حال حاضر یک ابر قدرت محسوب می‌شود.

وی در ادامه مطرح کرد: حزب الله لبنان توانست با کمترین شهید، بزرگترین شکست ها را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند از این رو که روحیه شهادت طلبی امثال شهید مغنیه و ایمان به خدا و اعتماد به نفس آنان و پیروی از رهبری موجب شده است که حتی خود رژیم صهیونیستی نیز به اضمحلال رژیم خود یقین حاصل کند.

قدیری ابیانه در پایان افزود: این جوانان جبهه مقاومت الگوهایی برای جهانیان هستند که از قدرت ظالمانه صاحب قدرت هراسی ندارند. 

۹۷/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">